Gå til innhold

Galleri samsung galaxy s8+

mr.wolf

Anbefalte innlegg

Nå er jeg dritt lei av å slette bilder som plutselig er tilbake i galleriet på telefonen min. Tar mye naturbilder på hver skogstur jeg er og redigerer og sletter når jeg kommer hjem. Vil bare beholde de beste. Da er det å sette i gang på nytt med å finne frem de bildene jeg har redigert og de bildene jeg vil beholde. Skjønner at det har noe med automatisk sikkerhetskopiering å gjøre.

Men hvorfor slettes ikke sikkerhetskopien samtidig som jeg sletter bildet fra telefonene?

Og hvorfor er det ikke et eget album med sikkerhetskopier? Hvorfor legger de seg hulter til bulter sammen med bidene jeg har i kameraalbumet?

Dessuten vil jeg ikke sikkerhetskopiere hvert eneste bilde jeg tar. Det blir jo bare rot.

Etter dagens tur i skogen hadde jeg tatt 62 bilder. Slettet de dårlige og redigerte de beste og satt da igjen med 15 bilder på albumet "kamere". Går ut og inn på albumet og der er det 62 bilder igjen. F**N!! Nå må jeg gjøre alt på nytt.

Jeg vil bare ha det sånn at jeg jevnlig laster opp bilder på Google disk og ha færrest mulig bilder på selve telefonen. Noen som kan hjelpe meg?

Endret av mr.wolf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder det egentlig å bruke gmail kontoen min for å logge på telefonene? Synes det bare blir rot når jeg bruker både samsung kontoen og gmail kontoen. Får jeg sikkerhetskopiert alt jeg trenger og finne igjen telefonene min hvis jeg mister den bare ved å logge på gmail? Eller er det mange nyttige funksjoner ved å logge på samsung kontoen i tillegg?

Endret av mr.wolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...