carenevo Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 sentrum i universet bekreftes av din erfaring du den erkjennende rundt deg er universet universet er et energinivå dypt inne i universet befinner livet seg dypt inne i livet befinner mennesket seg dypt inne i menneske befinner du deg rundt deg eksisterer energinivåer fornuften er et energinivå det består av begrepene inntrykkene trekkes ofte mot disse grunnsetning 1: hvert punkt er sentrum i universet grunnsetning 2: verden er fraktaler oppdragelsessystemet MÅ gi elevene selvinnsikt. vi har 5800 år på oss til psykologene : gi deres innsikt til fysikerne til fysikerne : gi deres innsikt til psykologene 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 En tekst har ikke verdi bare fordi den er i haiku 3 Lenke til kommentar
carenevo Skrevet 1. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2017 vann er vann kun fordi det er vann Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Tja, den eneste grunnen til at verden rundt deg eksisterer er fordi du er. Hvis du ikke er kan du ikke bekrefte at verden rundt deg eksisterer. Det ville aldri vært deg bevisst. På den måten er det jo bevisstheten som gjør at alt eksisterer, for uten bevisstheten eksister jo egentlig ingenting. Så tråden er høyst interessant. Takk for et interessant innlegg trådstarter. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Så det som skjer inni hodet ditt gjør det virkelig zeebra? Også for andre rundt deg (om de finnes) ? Endret 3. desember 2017 av G Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Det er eit veldig interessant og tankevekkjande tema du tek opp her ts. Kva meinest med at kvart punkt er sentrum i universet? Sjølv tenkjer eg at universet har berre eit sentrum. Kva veit eg eigentleg om mine såkalla medmenneske? Svært lite. Basert på empiri har eg for lengst konkludert med at mine medmenneske ikkje eksisterer som sjølvstendige individ, men fungerer som omgivnader i livet mitt. Du har heilt rett i at omverda ikkje kan erfarast utan sansane. Utan sansar har ein per definisjon locked-in syndrome. Vi veit også at sanseinntrykk kan divergere frå det omverda fortel er objektivt sant. Altså hallusinering. Så seier mange at dette er teikn på mental sjukdom, men kan det ikkje like godt vere motsett. At verda er full av løgn, og sansane er det einaste ein kan stole på? Kva viss sanseinntrykka vert skapt kontinuerleg av ein guddom, i staden for å vere ein refleksjon av eit kringliggjande univers? Dersom det er riktig at universet eksisterer i sinnet til universets sentrum, er det mogleg at det eksisterer multiple univers? Kanskje har Gud skapt kvar sjel med den plan at den skulle herske over sitt univers? Evt eksisterer berre dette universet, det er også mogleg. Uansett om ein ikkje har svar på alle spørsmål, er det viktig å stille dei relevante spørsmåla. Det er også viktig å ikkje tru på verda sine oppleste sanninger, som i røynda er løgner. Takk ts for ein fin og opplysande tråd. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Utan sansar har ein per definisjon locked-in syndrome. Nei. Folk med locked-in syndrome har også sanser, de kan bare ikke interagere med omverdenen. https://en.wikipedia.org/wiki/Locked-in_syndrome https://www.sunnaas.no/behandlinger/locked-in-syndrom Men folk skjønner sikkert hva du mener selv om det er helt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå