Gammal Sokk Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har pr. i dag ett Gf4 Ti4800SE 128MB skjermkort men lurer på om jeg skal bytte det ut, er det noen ide å invistere i ett nytt et? Taket ligger på ca. 2500,- Noen tips til om det er vits, og i såfall vilket kort jeg burde satse på? Alle forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Har samme kortet. Jeg føler ikke at jeg trenger noe nytt kort, det drar max pain 2 og nfsu EASY.. Vent litt kanskje? Endret 10. desember 2003 av Makorsen Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 til ca 2500 skulle det gå an og få seg et radeon 9800pro Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg synes ikke du trenger å bruke penger på noen oppgradering nå. Et 4400 yter greit nok til dagens spill. Kjøp heller nytt om et halvt år, da har det kommet en ny generasjon av grafikkort. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 byttet ut mitt ti4800se i dag ! kjøpte med 9800xt (dagens tilbud) kortet som jeg har nå fungere helt fint .. eneste spillet som det har lagget på er halo .. kanjse ikke så rart Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 VENT med å kjøpe 3dkort til spel som hl2 kjem ut..da kanskje uansett skal det kortet ditt køyre skjermkort krevande spel som hl2 ganske greit, med låg oppløysning.. det skal vertfall eg + at når ATI og Nvidia gir ut nye kort kjem dei forrige kortat til å verte billigare men om du MÅ bare ha eit kort til jul, anbefaler eg powercolor 9800 pro til 2699,- på komplett.. litt ustabil vifte der, kan ryke..viss du vil vere på den sikre sida, kjøper du ei skjermkort vifte/kjøling som zalman vifte på microplex.no.. Men som sakt om vifta går på kortet ditt får du eit nytt eit på garantien uansett.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 vil også ha venta litt som andre sier har.ingen feil på ytelsen på ditt kort.. dx9 spillene kommer jo ikke får fult får neste år... seff får du mere ytelse med et ati 9800 eller fx 5900,men kan lønne seg og vente også.. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 takker for alle foreløpige svar. Får heller klokke kortet til Ti4800(nonSE) eller høyere i de spillene som ikke går glatt nokk på standard speed. og så får jeg heller spare de pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå