Arodem Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Høh.Se Playerunknown's Battlegrounds' mobilspilltrailer Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hvorfor utvikler de to nye mobilspill og et helt nytt spill med samme konsept når det originale PUBG fortsatt er i early access? Skal de ikke fullføre spillet? Personlig kjøper jeg aldri early access spill fordi det som regel bare en unnskyldning for å ikke finpusse og fullføre utviklingen noen gang, og også som cashgrab bare for å tjene mest mulig penger for så å gjøre noe helt annet. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2017 Hvorfor utvikler de to nye mobilspill og et helt nytt spill med samme konsept når det originale PUBG fortsatt er i early access? Skal de ikke fullføre spillet? Personlig kjøper jeg aldri early access spill fordi det som regel bare en unnskyldning for å ikke finpusse og fullføre utviklingen noen gang, og også som cashgrab bare for å tjene mest mulig penger for så å gjøre noe helt annet. Det er ikke Bluehole-teamet som jobber på disse. 1 Lenke til kommentar
yebnoi Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hvorfor utvikler de to nye mobilspill og et helt nytt spill med samme konsept når det originale PUBG fortsatt er i early access? Skal de ikke fullføre spillet? Personlig kjøper jeg aldri early access spill fordi det som regel bare en unnskyldning for å ikke finpusse og fullføre utviklingen noen gang, og også som cashgrab bare for å tjene mest mulig penger for så å gjøre noe helt annet. Som det riktignok ikke kommer frem i artikkelen skal det utvikles av noen andre. Er vel tencent som har tatt initiativ og ansvar her og bare kjøpt pubg merket for mainstream appeal i Kina. Lenke til kommentar
yebnoi Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hvorfor utvikler de to nye mobilspill og et helt nytt spill med samme konsept når det originale PUBG fortsatt er i early access? Skal de ikke fullføre spillet? Personlig kjøper jeg aldri early access spill fordi det som regel bare en unnskyldning for å ikke finpusse og fullføre utviklingen noen gang, og også som cashgrab bare for å tjene mest mulig penger for så å gjøre noe helt annet. Som det riktignok ikke kommer frem i artikkelen skal det utvikles av noen andre. Er vel tencent som har tatt initiativ og ansvar her og bare kjøpt pubg merket for mainstream appeal i Kina. Rettelse. Står i artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå