akelbo Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Bildefrekvensen må kanskje halveres på vanlig Xbox One, men utvikleren mener det ikke er så viktig.Playerunknown's Battlegrounds kjører i 60 bilder per sekund på Xbox One X Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Xbox X har imponert. PUGB er krevende, og 60 fps skal en ikke kimse av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Xbox X har imponert. PUGB er krevende, og 60 fps skal en ikke kimse av. Å si at det er krevende blir litt feil, dårlig optimalisert er vel enn mer korrekt beskrivelse. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Dette nekter jeg å tro er sant. Spillet fungerer så vidt på PC. Og hvis det fungerer på Xbox, så takk skal de faen meg ha for å fokusere på dette isteden for å fikse den elendige ytelsen på PC. Må være de største amatørene i spillindustrien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Dette nekter jeg å tro er sant. Spillet fungerer så vidt på PC. Og hvis det fungerer på Xbox, så takk skal de faen meg ha for å fokusere på dette isteden for å fikse den elendige ytelsen på PC. Må være de største amatørene i spillindustrien. Et eget team som jobber med Xbox versjonen. Litt lettere å optimalisere for 2 sett med hardware, enn de tusenvis av kombinasjonene som er til PC. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Xbox X har imponert. PUGB er krevende, og 60 fps skal en ikke kimse av. Å si at det er krevende blir litt feil, dårlig optimalisert er vel enn mer korrekt beskrivelse. Selvsagt sant. Uavhengig av årsaken så krever spillet mye av GPU. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Dette nekter jeg å tro er sant. Spillet fungerer så vidt på PC. Og hvis det fungerer på Xbox, så takk skal de faen meg ha for å fokusere på dette isteden for å fikse den elendige ytelsen på PC. Må være de største amatørene i spillindustrien. Muligens litt penger på bordet fra Ms for å "bidra" til optimalisering. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Parity mellom alle Xbox konsollene ja, sånn sett stiller de jo likt mot hverandre da. Oppløselig vil jo gi en liten Edge for One X brukerene. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Blir morsomt å se hvor lenge PUBG klarer seg nå som konkurrentene virkelig begynner å komme. Optimaliseringen tar tid og spillet ser ut som det er 15 år gammelt enda. Tonnevis med glitcher og latterlig krevende av PCen gjør at PUBG er et kjempegøy konsept, men i en form som høyst sannsynlig snart er over nettopp fordi de ikke forbedrer spillet stort lengre. Koser meg langt mer med Fortnite Battle Royal, selv om også dette har sine feil og problemer 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Xbox X har imponert. PUGB er krevende, og 60 fps skal en ikke kimse av. Å si at det er krevende blir litt feil, dårlig optimalisert er vel enn mer korrekt beskrivelse. Krevende er vel krevende? Uansett grunnen til at det er krevende? AtW Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) Xbox X har imponert. PUGB er krevende, og 60 fps skal en ikke kimse av. Å si at det er krevende blir litt feil, dårlig optimalisert er vel enn mer korrekt beskrivelse. Det er dårlig optimalisert. Får bare 120+fps Bf1 så får jeg 160-180fps Pubg liker 8700k på 5ghz+ og 4200mhz+ på minnet "Bad hardware kills good games" PUBG på nyeste Frostbite motoren hadde vært greier! Endret 1. desember 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Blir nok ingen 60fps PUBG på Xbox. Ikke spesielt overraskende akkurat. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Blir morsomt å se hvor lenge PUBG klarer seg nå som konkurrentene virkelig begynner å komme. Optimaliseringen tar tid og spillet ser ut som det er 15 år gammelt enda. Tonnevis med glitcher og latterlig krevende av PCen gjør at PUBG er et kjempegøy konsept, men i en form som høyst sannsynlig snart er over nettopp fordi de ikke forbedrer spillet stort lengre. Koser meg langt mer med Fortnite Battle Royal, selv om også dette har sine feil og problemer Forbedrer de ikke spillet ? Har spilt det i 5 måneder og ser massiv forbedring fra da til nå, og etter å har spilt siste runde med test server så er optimaliseringen en god del forbedret i forhold til hvor glatt spillet går, ikke perfekt men det kommer seg. Så gleder meg til launch senere i desember nå. Lenke til kommentar
mais4u Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Kan skjønne at spillet er gøy og populært. Men med så dårlig optimalisering og nettkode osv skal du leite lenge etter, hadde dette vært i andre spill så hadde det vært slaktet for lenge siden. Tanken å spille dette på konsoll i 30fps må vær fryktelig. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Spilt det av og på til tider på PC. Og synes til å være et early access spill så er det helt brukbart. Klart det kan være tider hvor det er nett problemer. Men det er snakk om 100 personer pr.kamp og akkurat nå sitter det 2,298,268 millioner mennesker å spiller... Sykt.... Det skal en katastrofe til for at dette ikke blir en suksess på konsoll. Selv i 30 fps.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Tror nok det blir en trofast brukbare der ja Kommer vel til PS på sikt også, for har jeg skjønt det rett har ikke MS rettigheter på noe som helst i den forstand? Lenke til kommentar
Hojjoj Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Xbox X har imponert. PUGB er krevende, og 60 fps skal en ikke kimse av. Å si at det er krevende blir litt feil, dårlig optimalisert er vel enn mer korrekt beskrivelse. Vil nå være kverulanton og si at dårlig optimaliserte spill er krevende å kjøre Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Xbox X har imponert. PUGB er krevende, og 60 fps skal en ikke kimse av.Å si at det er krevende blir litt feil, dårlig optimalisert er vel enn mer korrekt beskrivelse. Vil nå være kverulanton og si at dårlig optimaliserte spill er krevende å kjøre Poenget her er vel bare at å si at spillet er krevende kan tolkes mot at spillet er pent og derfor krever mye kraft for å kjøre, men her er det jo et spill som ser 10 år gammelt ut men som krever mer enn de peneste spillene nå til dags. Sier meg enig med Nizzen at Frostbite-motoren her hadde vært utrolig kult Lenke til kommentar
Misky Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Er det ikke litt bekymringsverdig at det ikke finnes noen videoklipp av selve gameplayet på Xbox One? Så nærme release? Jeg hadde også mine tvil om at dette spillet ville bli 60fps på konsoll, så det gir mening at det blir 30fps. Kanskje muligheten kommer for å uncap framerate som på Fortnite; der ser jeg umiddelbart et hopp i fps når jeg skrur det på, på min Ps4 pro. Lenke til kommentar
Discord Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Xbox X har imponert. PUGB er krevende, og 60 fps skal en ikke kimse av. Å si at det er krevende blir litt feil, dårlig optimalisert er vel enn mer korrekt beskrivelse.Selvsagt sant. Uavhengig av årsaken så krever spillet mye av GPU. Bruker ikkje dette spillet unreal engine? Er vel strengt tatt en av de enkleste motorene å optimalisere, så dette er bare latskap fra skaperene desverre, de pumper ut nye ider til ett spill som knapt er spillbart imo. Glad jeg ikkje har brukt penger på dette spillet og dets skapere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå