Gå til innhold

KOTOR- PC eller Xbox?

Anbefalte innlegg

Forrige tråden min ble stengt på grunn av bumping...så jeg prøver igjen. ( Jeg synes jeg trykka på quote knappen, det var ikke meningen å bumpe.)

Vurderer å kjøpe dette spillet, men vet ikke helt om jeg bør kjøpe det til PC eller Xbox. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kotor til PC er et "sterkere " spill, flere muligheter... grafikken er det ikke mye forskjell på!

Hmmm. En x-box kjører vel en oppløsning på 840*600 eller noe i. Jeg spiller KOTOR i 1600*1200. Er også mye bedre lyseffekter og andre grafiske detaljer som en X-box ikke har sjangs til å kjøre.(må jo ha bra skjermkort da) Det vil jeg si er to store grafiske forskjeller jeg men...

Har du en sterk pc kjøper du det selfølgelig til pc.

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at det er 4 CDer, kjøpte spillet idag (for kr 375). Nå har jeg fått sikret meg masse god underholdning denne romjulen, samt en slags oppvarming til NWN:Hordes of the Underdark :-)

Bare husk å oppdatere spillet til nyeste versjon først (pr. dags dato v1.01), så unngår du ubehagelige overraskelser i form av bugs (spesielt dersom man har et Radeon 9600-basert skjermkort).

Lenke til kommentar
kotor til PC er et "sterkere " spill, flere muligheter... grafikken er det ikke mye forskjell på!

Hmmm. En x-box kjører vel en oppløsning på 840*600 eller noe i. Jeg spiller KOTOR i 1600*1200. Er også mye bedre lyseffekter og andre grafiske detaljer som en X-box ikke har sjangs til å kjøre.(må jo ha bra skjermkort da) Det vil jeg si er to store grafiske forskjeller jeg men...

Har du en sterk pc kjøper du det selfølgelig til pc.

Nå har en tv 640x480 i oppløsning, så det hjelper fint lite om X-Box kjører på 800x600...

Og så lenge du har en maskin som flytter mye data på kort tid, så vil det alltid se bedre ut med pc. Spillbarheten/enkelheten derimot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...