asad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Forrige tråden min ble stengt på grunn av bumping...så jeg prøver igjen. ( Jeg synes jeg trykka på quote knappen, det var ikke meningen å bumpe.) Vurderer å kjøpe dette spillet, men vet ikke helt om jeg bør kjøpe det til PC eller Xbox. Noen forslag? Lenke til kommentar
darker Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 anbefaler uten tvil pc. Testa begge og likte pc utgaven bedre (dog ikke ekstremt mye bedre) enn xbox utgaven. Er småting i forhold til spillbarhet o.l. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tror nok PC er det beste ja Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 er det merkbart når det gjelder grafikk? Lenke til kommentar
D_Man_x Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 kotor på PC har litt bedre grafikk (HVIS du har sterk nok maskin) og en romstasjon som ikke var der i xbox versjonen. Lenke til kommentar
ERK Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) kotor til PC er et "sterkere " spill, flere muligheter... grafikken er det ikke mye forskjell på! Endret 15. desember 2003 av ERK Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 om du har rå maskinvare (pc) er nok det å foretrekke, det er bare hva jeg synes. (nå har ikke jeg rått nok skjermkort ) Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) kotor til PC er et "sterkere " spill, flere muligheter... grafikken er det ikke mye forskjell på! Hmmm. En x-box kjører vel en oppløsning på 840*600 eller noe i. Jeg spiller KOTOR i 1600*1200. Er også mye bedre lyseffekter og andre grafiske detaljer som en X-box ikke har sjangs til å kjøre.(må jo ha bra skjermkort da) Det vil jeg si er to store grafiske forskjeller jeg men... Har du en sterk pc kjøper du det selfølgelig til pc. Endret 16. desember 2003 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
klo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har du en sterk pc kjøper du det selfølgelig til pc. helt enig! Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Kjøpte det til xbox, har spillt det i rundt 50 timer nå. Er storfornøyd! Trodde ikke jeg skulle digge et starwars spill! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Så du hørte på hva folka på forumet sa Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Så du hørte på hva folka på forumet sa Jepp, og det var det smarteste jeg har gjort på lenge Spillet er helt konge. Lenke til kommentar
Cramping Death Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Noen som vet hvor mange cd'er som følger med KOTOR til pc? Mistenker Spiderman for å ha prestert å ikke gi meg alle cd'ene. Endret 20. desember 2003 av Cramping Death Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Har hørt det er 4. Er nesten helt sikker. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kan bekrefte at det er 4 CDer, kjøpte spillet idag (for kr 375). Nå har jeg fått sikret meg masse god underholdning denne romjulen, samt en slags oppvarming til NWN:Hordes of the Underdark :-) Bare husk å oppdatere spillet til nyeste versjon først (pr. dags dato v1.01), så unngår du ubehagelige overraskelser i form av bugs (spesielt dersom man har et Radeon 9600-basert skjermkort). Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 kotor til PC er et "sterkere " spill, flere muligheter... grafikken er det ikke mye forskjell på! Hmmm. En x-box kjører vel en oppløsning på 840*600 eller noe i. Jeg spiller KOTOR i 1600*1200. Er også mye bedre lyseffekter og andre grafiske detaljer som en X-box ikke har sjangs til å kjøre.(må jo ha bra skjermkort da) Det vil jeg si er to store grafiske forskjeller jeg men... Har du en sterk pc kjøper du det selfølgelig til pc. Nå har en tv 640x480 i oppløsning, så det hjelper fint lite om X-Box kjører på 800x600... Og så lenge du har en maskin som flytter mye data på kort tid, så vil det alltid se bedre ut med pc. Spillbarheten/enkelheten derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå