sedsberg Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Da er det bare å velge det som gir minst bot av å kjøre med isete frontrute eller varme opp bilen før man kjører. 1 Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Da er det bare å velge det som gir minst bot av å kjøre med isete frontrute eller varme opp bilen før man kjører. Mange som har blitt fratatt lappen på grunn av isete frontrute Lenke til kommentar
saila Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Har vurdert det samme som trådstarter en stund selv, men bilen min er heller ikke verdt å koste på helt ny webasto. Jeg har kikket på en del brukte enheter på Finn.no, og det virker som det er mulig å få kjøpt mer eller mindre analoge enheter som bare er avhengig av å kobles til en 12 V strømkilde, i tillegg til at de har påkoblingsmuligheter for kupévifte slik at den kan sirkulere varm luft. Er det noen her som har forsøkt seg på dette? Jeg tipper det ville være mulig å få det ned i 3-4000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå