Gå til innhold

Start hjelp til morrowind elderscrolls 3

Anbefalte innlegg

:blush: hehe sorry men har fått et mision fra thives cluob eller noe sånt av å ta en diamant fra neclamare of white... hvordan jgør jeg det?? hun har jo ingen diamant..

Og jeg er helt ny i dette spillet... kan jeg få et par nybegyner tips... jeg blir jo drept av alle.... i den dwarfs cage må jeg finne en rune eller noe sånt men jeg har jo ikke sjans mot noen av de som er der inne...:(

Og ossen får jeg høyere "rating" av de folka jeg snakker med de ligger altid på 20-35...... jeg trenger hjelp:P

Endret av mad2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diamanten du skal ta ligger i ei lita kiste i 2. etg. Over senga hennes tror jeg.

Den er ganske enkel å ta.

Og hvordan folk for bedre syn på deg har å gjøre med ganske mange ting. Feks reputation, personality (har mye å si)

du kan jo prøv å drikke potions som øker personality.

Det er evigheter siden jeg ble ferdig med dette spillet, men jeg tror jeh husker rett.

Lenke til kommentar

Her kan du få et par tips til å begynne med:

Hold deg i den første byen Seyda Neen til å begynne med! Der kan du lett skaffe deg over 1000 i gold og det lurker bare enkle monstre rundt omkring i skogen!

Snakk med folk! 'Latest rumours' o.l. ting som 'little help' (?) er nyttige for å få tips om hva å gjør og hvordan ting i spillet fungerer!

Bruk dine major og minor skills mest! Det er de som gjør at man level'er opp etter hvert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...