Ueland Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har faktisk hele MS-Dos 6.1 på diskett enda , samme med Windows 3.ii Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har Dos 3.0, 6.2, 6.22, win 3.1, win 3.11 på en cd et sted Har faktisk manualen til DOS 3.0 som fulgte med maskina og tror jeg. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 DOS var tider det. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det spillet som eg likte best fra 486 tiden er quaratine. Noen som husker den? Også syndicate da. Quarantine var fett! Montere minigun og charbroiler (flammekaster) på bilen.. (Tok en stund før jeg skjønte at man faktisk skulle være taxi for folk for penger) Quarantine2 var noe møkk husker jeg.. Syndicate=tidenes spill [echo=off] Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Syndicate tar av! Lenke til kommentar
consilium Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Syndicate ja! Jeg husker jeg dilla mye med det spillet. Jeg var vel bare 6-7 år gammel, og jeg skjønte aldri hva det gikk ut på. Det eneste jeg husker, var at det hakka noe så j*vlig på 386SX'en jeg hadde. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 SHIT! Jeg har jo faktisk orignialcd'n til Syndicate liggendes enda jo! *Lete frem* Der ja! Med American Revolt også og det verste er at det funker på maskina med XP Det var mye banning når man spillte det ja! For ikke å snakke om Pirates! Gold (Søren hvor mye jeg sleit med å få nok RAM til å spille det på en eller annen maskin Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Uff ja husker dos tidene ELSKET DET hehe jeg husket jeg var den første som fikk pc her på bygda den fikk vi i 1990 det var en 386 med matteprossesor 25 mhz med hele 4 mb ram og 1 mb skjermkort dette var en acer maskin med verdi til 12000 Hehe likte doom selv om det hakket litt iddqd idkfa idclip Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 JEG VET HVA VI GJØR ALLE SOM HAR GAMLE WINDOWS ELLER DOS GAMLE SPILL OSV LEGG DET INN PÅ MIN FTP SERVER SÅ LAGER JEG SIDE TIL DET TENKT DET Å PUBLISERE WINDOWS 3.11:d DET BESTE SPILLET I GAMLE TIDER VAR BARE BATTLESHIP 3D ftp://82.164.1.151 user : msdos pass : msdos ftp://msdos:[email protected] Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Caps lock er en fin ting ja alex Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 dos ja, det var tider det, husker de første 3d-spillene vi fikk, det var jo utrolig bra spill... ble nok ikke så veldig god på de kodene, da broren min var ett geni med dem, han lagde det meste enkelt, som f.eks hvis jeg ville starte ett spill, så skrev jeg bare navnet på det, så startet det, nesten litt synd at han gjorde det så lett husker det første "os", var norton commandor eller no, var bare så vi fysisk så filene, og ikke måtte skrive dir får å få dem opp, kunne også ganske enkelt flytte dem. man kunne bruke mus der! min første maskin var vel en compaq 66mhz, ca 150mb harddisk ukjent antall ram... det var tider det... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 dos ja, det var tider det, husker de første 3d-spillene vi fikk, det var jo utrolig bra spill...ble nok ikke så veldig god på de kodene, da broren min var ett geni med dem, han lagde det meste enkelt, som f.eks hvis jeg ville starte ett spill, så skrev jeg bare navnet på det, så startet det, nesten litt synd at han gjorde det så lett husker det første "os", var norton commandor eller no, var bare så vi fysisk så filene, og ikke måtte skrive dir får å få dem opp, kunne også ganske enkelt flytte dem. man kunne bruke mus der! min første maskin var vel en compaq 66mhz, ca 150mb harddisk ukjent antall ram... det var tider det... Commander bruker jeg enda Er bare et verktøy det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) joda, men det var MYE lettere enn å bruke dos, var nesten på en måte, kanskje noe likhet med ett os, sa at det var "os" legg merke til disse flotte " som betyr at det kanskje ikke er helt riktig, vet ikke om du la helt merke til dem jeg... edit: har faktisk en del gamle dos-disketter her, har ned til dos 5.0 og opp til windows nt 3.51 server på disketter, har det meste i mellom de to... Endret 30. desember 2003 av aklla Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Eg har masse gammelt dos cdr og disketter. Har det bare som pynt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå