Gå til innhold

Microsoft DOS

|SeVen|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spillet som eg likte best fra 486 tiden er quaratine. Noen som husker den? Også syndicate da. :love:

Quarantine var fett! Montere minigun og charbroiler (flammekaster) på bilen.. (Tok en stund før jeg skjønte at man faktisk skulle være taxi for folk for penger)

Quarantine2 var noe møkk husker jeg..

Syndicate=tidenes spill :D

[echo=off]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SHIT! Jeg har jo faktisk orignialcd'n til Syndicate liggendes enda jo!

*Lete frem*

Der ja! Med American Revolt også :) og det verste er at det funker på maskina med XP :D

Det var mye banning når man spillte det ja!

For ikke å snakke om Pirates! Gold (Søren hvor mye jeg sleit med å få nok RAM til å spille det på en eller annen maskin

Lenke til kommentar

dos ja, det var tider det, husker de første 3d-spillene vi fikk, det var jo utrolig bra spill...

ble nok ikke så veldig god på de kodene, da broren min var ett geni med dem, han lagde det meste enkelt, som f.eks hvis jeg ville starte ett spill, så skrev jeg bare navnet på det, så startet det, nesten litt synd at han gjorde det så lett :cry:

husker det første "os", var norton commandor eller no, var bare så vi fysisk så filene, og ikke måtte skrive dir får å få dem opp, kunne også ganske enkelt flytte dem. man kunne bruke mus der!

min første maskin var vel en compaq 66mhz, ca 150mb harddisk ukjent antall ram...

det var tider det...

Lenke til kommentar
dos ja, det var tider det, husker de første 3d-spillene vi fikk, det var jo utrolig bra spill...

ble nok ikke så veldig god på de kodene, da broren min var ett geni med dem, han lagde det meste enkelt, som f.eks hvis jeg ville starte ett spill, så skrev jeg bare navnet på det, så startet det, nesten litt synd at han gjorde det så lett :cry:

husker det første "os", var norton commandor eller no, var bare så vi fysisk så filene, og ikke måtte skrive dir får å få dem opp, kunne også ganske enkelt flytte dem. man kunne bruke mus der!

min første maskin var vel en compaq 66mhz, ca 150mb harddisk ukjent antall ram...

det var tider det...

Commander bruker jeg enda :) Er bare et verktøy det.

Lenke til kommentar

joda, men det var MYE lettere enn å bruke dos, var nesten på en måte, kanskje noe likhet med ett os, sa at det var "os" legg merke til disse flotte " som betyr at det kanskje ikke er helt riktig, vet ikke om du la helt merke til dem jeg...

edit: har faktisk en del gamle dos-disketter her, har ned til dos 5.0 og opp til windows nt 3.51 server på disketter, har det meste i mellom de to...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...