One 7 Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Hei, har fått omgjøringslån fra Lånekassen på et studielån jeg har. Siden selve tildelingen skjer i november, blir ikke omgjøringslån for våren 2017 trukket fra før november 2018. Hvis jeg skulle klare å betaler ned hele lånet før november neste år, hva skjer med omgjøringslånet jeg har "til gode". Får jeg det utbetalt fra lånekassen? Lenke til kommentar
Kimchi wasabi Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Det beste er å kontakte Lånekassen, men de er veldig trege til å svare på e-post. Hadde heller prøvd å ringe dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Aner ikke hva som skjer med omgjøringslånet, men jeg syns det var et veldig bra spørsmål! Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Det står på nettsidene deres, og det er bare å lete. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Du får vell tilbakebetalt det du egentlig skulle fått i stipend. Om du har lån på 50.000 kroner, og tilbakebetaler dette før du har fullført studie og får omgjort noe av dette til stipend vil jeg tru at dette blir tilbakebetalt til deg. Med mindre de er litt gniere og beholder alt, noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå