Gå til innhold

Hevder 90 prosent av Teslas biler må repareres før de forlater fabrikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg mener at du må komme med en kilde på at det spiser opp overskudded. Du må jo nødvendigvis sitte på konkrete tall som tilsier dette, siden du er så fryktelig bastant på det?

Altså gud hjelpe meg. Hver bidige gang noe negativt kommer så skal det dokumenteres.Hva med å tenke selv?*Eg selger ett produkt, produktet failer.Verkstedet som fikser mitt produkt må eg betale.Men heldigvis så er dette ett merkeverksted så eg betaler mindre.Mindre inn= mindre penger til selve verkstedet. *Gjelder forøvrig ALLE merkeverksted.
Det er forskjell på å ha utgifter på service, og at disse utgiftene er så store at de spiser opp overskuddet. Det er sistnevnte jeg ønsker dokumentasjon på.

Det var snakk om garanti, og ikkje service.

 

Du vet det nok, men sier det i tilfelle du vil prøve å kverulere mer. Garanti er sånn type arbeid som er gratis for kunden, og produsent betaler kostnaden.

Ingen fortjeneste for produsenten, what so ever! Og rimelig dårlig betalt for selve verkstedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg mener at du må komme med en kilde på at det spiser opp overskudded. Du må jo nødvendigvis sitte på konkrete tall som tilsier dette, siden du er så fryktelig bastant på det?

Altså gud hjelpe meg. Hver bidige gang noe negativt kommer så skal det dokumenteres.Hva med å tenke selv?*Eg selger ett produkt, produktet failer.Verkstedet som fikser mitt produkt må eg betale.Men heldigvis så er dette ett merkeverksted så eg betaler mindre.Mindre inn= mindre penger til selve verkstedet. *Gjelder forøvrig ALLE merkeverksted.

 

Det er forskjell på å ha utgifter på service, og at disse utgiftene er så store at de spiser opp overskuddet. Det er sistnevnte jeg ønsker dokumentasjon på.

 

Det var snakk om garanti, og ikkje service.

 

Du vet det nok, men sier det i tilfelle du vil prøve å kverulere mer. Garanti er sånn type arbeid som er gratis for kunden, og produsent betaler kostnaden.

Ingen fortjeneste for produsenten, what so ever! Og rimelig dårlig betalt for selve verkstedet.

 

Påstanden handlet altså om at det spiser opp overskuddet, noe jeg venter på dokumentasjon på.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg mener at du må komme med en kilde på at det spiser opp overskudded. Du må jo nødvendigvis sitte på konkrete tall som tilsier dette, siden du er så fryktelig bastant på det?

Altså gud hjelpe meg. Hver bidige gang noe negativt kommer så skal det dokumenteres.Hva med å tenke selv?*Eg selger ett produkt, produktet failer.Verkstedet som fikser mitt produkt må eg betale.Men heldigvis så er dette ett merkeverksted så eg betaler mindre.Mindre inn= mindre penger til selve verkstedet. *Gjelder forøvrig ALLE merkeverksted.

 

Det er forskjell på å ha utgifter på service, og at disse utgiftene er så store at de spiser opp overskuddet. Det er sistnevnte jeg ønsker dokumentasjon på.

 

Det var snakk om garanti, og ikkje service.

 

Du vet det nok, men sier det i tilfelle du vil prøve å kverulere mer. Garanti er sånn type arbeid som er gratis for kunden, og produsent betaler kostnaden.

Ingen fortjeneste for produsenten, what so ever! Og rimelig dårlig betalt for selve verkstedet.

 

Påstanden handlet altså om at det spiser opp overskuddet, noe jeg venter på dokumentasjon på.

 

Selvfølgelig. Man kan ikke trylle bort kostnader (selv om Enron forsøkte seg på det). Det er jo bare å ta en titt på den siste kvartalsrapporten til TSLA. Der vil du finne kostnadene under OPEX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...