Armas Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Jeg har bare en bruker på maskinen. I helgen presterte jeg å slette bruker-mappen, og så tømme papirkurven. Kjipt nok, men det var ikke så mye viktig i mappene. Dette handler ikke om å få tilbake dokumentene, men om at jeg vil ha tilbake brukermappen og "my documents -mappen". Brukeren min ser ut til å være der (jeg kan logge inn og passordet er det samme) Under "Accounts" i Settings, så står riktig bruker der, som administrator. Hvordan får jeg tilabake bruker-mappen (my documents etc) Dropbox ligger fremdeles i mappestrukturen, men den er tom? (Dersom jeg går inn vi nettleseren så er alle dokumenter der de skal være) Dersom det er mulig vil jeg selvsagt gjerne gjenopprette dokumenter i mappen som ble slettet, men har bare funnet løsninger som koster ca 1000kr. Vet ikke egentlig om det er verdt det. Det som er rart, er at User-mappen fremdeles er på 51GB, men de to mappene som ligger der (public og default.migrated) er nesten tomme. Historikken til word og Excel viser også til dokumenter (som kan åpnes) i min gamle brukermappe. På forhånd takk Lenke til kommentar
gretsky Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Har du prøvd å kjøre 'System Restore' (tast 'Recovery' etter du har åpnet Start menyen - der finner du 'System Restore'). Vet ikke om det fungerer Lenke til kommentar
Armas Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 Har du prøvd å kjøre 'System Restore' (tast 'Recovery' etter du har åpnet Start menyen - der finner du 'System Restore'). Vet ikke om det fungerer Ja, det har jeg forsøkt, men dessverre var ikke det aktivert. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) C:\Users\BRUKERNAVN Hvordan ser denne mappen ut? Huk av for å vise skjulte filer og mapper. Du kan alltids lage ny Documents mappe i den. Endret 30. november 2017 av Dan-Levi Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Fant en guide her, men litt teknisk: https://www.howtogeek.com/169344/how-to-recover-a-deleted-file-the-ultimate-guide/ Jeg ser der står at på SSD disker så slettes filene virkelig og kan IKKE finnes tilbake i motsetning til slik det er på HDD harddisker. Endret 30. november 2017 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå