The Jackal Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Kort spørsmål: Hva er den beste, OG MEST STILLEGÅENDE PSU man får tak i, og ikke minst, hvor får man kjøpt den? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Om den du har virker fint så bare bytt vifte på den. Er som regel veldig enkelt. JEg bytta til en 19db så min er helt borte Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Skal ha ny og kraftigere,gidder ikke å drive og modde,så spørsmålet mitt gjelder fortsatt.Pris er forresten ikke noe problem. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-02 00:35, The Jackal skrev:Kort spørsmål:Hva er den beste, OG MEST STILLEGÅENDE PSU man får tak i, og ikke minst, hvor får man kjøpt den? Enermax har noen whisper, silent og silent plus modeller... Hvilken som er minst lyd i vet jeg ikke... kommer i modeller fra 350w og opp til 550w (om de finnes med mer vet jeg ikke) Tror komplett.no selger de... microplex selger de sikkert også... langt i fra billige men det spilte jo ingen rolle... :wink: [ Denne Melding var redigert av: _diablito_ på 2002-03-02 01:27 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 De fås helt opp til 650W. Men whisper, som er stillest, stopper på 431W tror jeg. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Det jeg undres over er microplex selger Enermax sine Whisper PSU'er, men disse står ikke under støydempede. Under støydempede er det bare Noise Control sine, så hvem er egentlig mest stillegående av 350W Whisper og Noise Control sin 370W? Finner ikke antall db som Enermax sin bråker. Lenke til kommentar
house Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 jeg kan si at enermax sine PSUer er bra, jeg har en sånn med "fan control" bakpå.. husker ikke Watten, tror det er bare 300.. den høres nesten ikke på lav vifte hastighet Housey Lenke til kommentar
DrSilence Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: The Jackal skrev (2002-03-03 15:48):Det jeg undres over er microplex selger Enermax sine Whisper PSU'er, men disse står ikke under støydempede. Under støydempede er det bare Noise Control sine, så hvem er egentlig mest stillegående av 350W Whisper og Noise Control sin 370W? Finner ikke antall db som Enermax sin bråker. Hvis du ser bedre etter vil du se at NC PSUene som microplex selger er modifiserte Enermax PSuer. Sakset fra mixroplex info om NC 370W: "Enermax EG465P-VE støydempet av Noise Control. De to standardviftene er fjernet og erstattet med 1 stk. temperaturregulert PAPST 3412NGL." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå