ShrekBae Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Hei, så jeg skal ha oppkjøring i Skien om 3 uker og har vel egentlig aldri kjørt der før. Er det noe jeg burde vite for å stå på oppkjøringa? Hvordan er rutene? Hvordan er sensorene? Takk for svar Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Litt varierende ruter som alle steder, kjørte BE selv via Geiteryggen - Trommedalen og Rødmyr; var også en tur innom Klyve og Bjørntvedt for å slå ihjel litt tid sammen med sensor. Sikkert noen ruter som går Skien - Porsgrunn - Øyekastet og opp over sykehuset mot Skjelsvik - E18 og retur over Vallermyrene og Borgestad. Var noe veiarbeid i Deichmannsgate ved sykehuset tidligere men om de er ferdige å grave vet jeg ikke. Er ellers generelt en del vegarbeid i Grenland ifm Bypakka, så greit å ha i bakhodet. Lykke til med oppkjøring! Endret 30. november 2017 av LabWeiler Lenke til kommentar
ShrekBae Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Litt varierende ruter som alle steder, kjørte BE selv via Geiteryggen - Trommedalen og Rødmyr; var også en tur innom Klyve og Bjørntvedt for å slå ihjel litt tid sammen med sensor. Sikkert noen ruter som går Skien - Porsgrunn - Øyekastet og opp over sykehuset mot Skjelsvik - E18 og retur over Vallermyrene og Borgestad. Var noe veiarbeid i Deichmannsgate ved sykehuset tidligere men om de er ferdige å grave vet jeg ikke. Er ellers generelt en del vegarbeid i Grenland ifm Bypakka, så greit å ha i bakhodet. Lykke til med oppkjøring! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå