tss141 Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Hei, jeg har en polo fra 2006 som har fjærnstyrt motorvarmer av typen webasto. Jeg er ikke sikker på eksakt modell. Er det mulighet for å tidsinnstille den? Jeg vil gjerne våkne opp til varm bil ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Fjernstyringen har ikke noe knapper for å stille tid da? Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 Den har 2 knapper. On og off ? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hvis du har sender fra tidligere, er vel dette billigste alternativ: https://www.webasto.com/no/markeder-produkter/personbil/ettermontering-varmer/kontrollelementene/telestart-t100-htm/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Som regel er det et kontrollpanel inne i bilen en kan stille inn tidspunkt på Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Drt finnes webasto timer modul som installeres i bilen slik at du kan sette tidspunkt når webasto skal starte, koster vel rundt 1000kr. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Her er den https://www.finn.no/109754282 Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Som regel er det et kontrollpanel inne i bilen en kan stille inn tidspunkt på Er ikke det i denne :/ Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Hvis du har sender fra tidligere, er vel dette billigste alternativ: https://www.webasto.com/no/markeder-produkter/personbil/ettermontering-varmer/kontrollelementene/telestart-t100-htm/ Vet du hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Som regel er det et kontrollpanel inne i bilen en kan stille inn tidspunkt på Er ikke det i denne :/ Har du sett "over alt" i bilen? På de jeg har kjørt så er panelet montert lavt ned på siden av rattet, under alle de andre kontrollene Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Har du kjørekomputer? Pleier ikke styring av Webasto/Eberspächer ligge i menyen der på disse bilene? Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Som regel er det et kontrollpanel inne i bilen en kan stille inn tidspunkt på Er ikke det i denne :/ Har du sett "over alt" i bilen? På de jeg har kjørt så er panelet montert lavt ned på siden av rattet, under alle de andre kontrollene Helt sikker på at det ikke er der fra før Kun fjærnkontroll uten timer Har du kjørekomputer? Pleier ikke styring av Webasto/Eberspächer ligge i menyen der på disse bilene? Har ikke kjørecomputer. er en 2006 modell Polo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå