Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bildene er nok for kornete og mørke til å gjøre noe særlig i PS, PC! Contrast->brightness->gaussian blur->color adjustments. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bildene er nok for kornete og mørke til å gjøre noe særlig i PS, PC! Det spørs egentlig hvor mye tid og arbeid man gidder å legge i det. Har sett noen prakteksempler på akkurat dette. Husker ikke link nå, men skal poste om jeg kommer på det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Dette (520 kB) er da det ferdige resultatet Hvis ikke noe er glemt da... Endret 11. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dette (520 kB) er da det ferdige resultatetHvis ikke noe er glemt da... Veldig, veldig bra, PT! Grattis! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Nå har jo du *host* hjulpet litt til *kremt* God laginnsats kan vi jo si Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Muligens litt sent, men jeg har også rotet meg til å lage et forslag. Måtte "låne" en del fra dunestar, da men... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Muligens litt sent, men jeg har også rotet meg til å lage et forslag. Måtte "låne" en del fra dunestar, da men... Selv om det sikkert er for sent, var det MEGET bra Mikka! /me like! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Måtte "låne" en del fra dunestar, da men... Jeg har nok respekt for deg til ikke å bli sur, men jeg likte det ikke! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Måtte "låne" en del fra dunestar, da men... Jeg har nok respekt for deg til ikke å bli sur, men jeg likte det ikke! Uff.. Ble litt dumt! Prøv å se på det som et kompliment! Trodde det var greit.. Du sa jo ikke noe på det når jeg snakket med deg om det før jeg la ut forslaget.. Endret 11. desember 2003 av Mikka Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Måtte "låne" en del fra dunestar, da men... Jeg har nok respekt for deg til ikke å bli sur, men jeg likte det ikke! Uff.. Ble litt dumt! Prøv å se på det som et kompliment! Trodde det var greit.. Du sa jo ikke noe på det når jeg snakket med deg om det før jeg la ut forslaget.. Jeg mener, det er greit, og jeg vil ikke oppfattes som sur, men bare understreke at det lignet ganske mye på mitt forslag. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Måtte "låne" en del fra dunestar, da men... Jeg har nok respekt for deg til ikke å bli sur, men jeg likte det ikke! Uff.. Ble litt dumt! Prøv å se på det som et kompliment! Trodde det var greit.. Du sa jo ikke noe på det når jeg snakket med deg om det før jeg la ut forslaget.. Jeg mener, det er greit, og jeg vil ikke oppfattes som sur, men bare understreke at det lignet ganske mye på mitt forslag. Åkei! Det er vel i hovedsak måten skrifta er laget på (strek bak og stroke) pluss den skrifta nederst som likner mest, i guess.. Om du leser det nederste, satte jeg faktisk opp deg på posterdesign også, just reminding. Det virker jo som PT har bestemt seg allerede, så det er ikke sikkert det er noe å diskutere uansett! Du kan jo også se på dette som en "modd" av ditt! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis det er greit for Dunestar kan jeg jo vise begge til klassen, så får de avgjøre hvilken det blir. (håper det blir en av de, og ikke en eller annen bedriten powerpoint-ting ) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis det er greit for Dunestar kan jeg jo vise begge til klassen, så får de avgjøre hvilken det blir. (håper det blir en av de, og ikke en eller annen bedriten powerpoint-ting ) Seffers greit for meg! Det er jo en konkurranse, dette! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis det er greit for Dunestar kan jeg jo vise begge til klassen, så får de avgjøre hvilken det blir. (håper det blir en av de, og ikke en eller annen bedriten powerpoint-ting ) Det kan uansett ikke bli verre enn det klassen min kommer til å gjøre. Brunpapir, saks, lim og sprittusj... Filmen er heller ikke .no bra. (det sier seg selv når manuset først ble ferdig 2. filmingsdag...) Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis det er greit for Dunestar kan jeg jo vise begge til klassen, så får de avgjøre hvilken det blir. (håper det blir en av de, og ikke en eller annen bedriten powerpoint-ting ) Det kan uansett ikke bli verre enn det klassen min kommer til å gjøre. Brunpapir, saks, lim og sprittusj... Filmen er heller ikke .no bra. (det sier seg selv når manuset først ble ferdig 2. filmingsdag...) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er jo en mulighet for at jeg, som har 0.01% skills i PhotoSjåp må trå til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå