Gå til innhold

Skal lage filmplakat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nok respekt for deg til ikke å bli sur, men jeg likte det ikke! :no:

Uff.. Ble litt dumt! :( Prøv å se på det som et kompliment! ;)

Trodde det var greit.. Du sa jo ikke noe på det når jeg snakket med deg om det før jeg la ut forslaget.. :dontgetit:

Jeg mener, det er greit, og jeg vil ikke oppfattes som sur, men bare understreke at det lignet ganske mye på mitt forslag. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har nok respekt for deg til ikke å bli sur, men jeg likte det ikke! :no:

Uff.. Ble litt dumt! :( Prøv å se på det som et kompliment! ;)

Trodde det var greit.. Du sa jo ikke noe på det når jeg snakket med deg om det før jeg la ut forslaget.. :dontgetit:

Jeg mener, det er greit, og jeg vil ikke oppfattes som sur, men bare understreke at det lignet ganske mye på mitt forslag. ;)

Åkei! :dontgetit::)

Det er vel i hovedsak måten skrifta er laget på (strek bak og stroke) pluss den skrifta nederst som likner mest, i guess.. Om du leser det nederste, satte jeg faktisk opp deg på posterdesign også, just reminding. ;)

Det virker jo som PT har bestemt seg allerede, så det er ikke sikkert det er noe å diskutere uansett!

Du kan jo også se på dette som en "modd" av ditt! :cool:

Lenke til kommentar
Hvis det er greit for Dunestar kan jeg jo vise begge til klassen, så får de avgjøre hvilken det blir. (håper det blir en av de, og ikke en eller annen bedriten powerpoint-ting :p )

Det kan uansett ikke bli verre enn det klassen min kommer til å gjøre. Brunpapir, saks, lim og sprittusj... :roll:

Filmen er heller ikke .no bra. (det sier seg selv når manuset først ble ferdig 2. filmingsdag...)

Lenke til kommentar
Hvis det er greit for Dunestar kan jeg jo vise begge til klassen, så får de avgjøre hvilken det blir.  (håper det blir en av de, og ikke en eller annen bedriten powerpoint-ting :p )

Det kan uansett ikke bli verre enn det klassen min kommer til å gjøre. Brunpapir, saks, lim og sprittusj... :roll:

Filmen er heller ikke .no bra. (det sier seg selv når manuset først ble ferdig 2. filmingsdag...)

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...