Gå til innhold

Skal lage filmplakat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dunestar: Skal du ha noe cred for plakaten i rulleteksten eller noe slikt? Jeg kommer nok til å modifisere den en smule, så da blir det jo "Filmplakat av Dunestar og PT" eller noe slikt. Greit for deg eller?

Hvis du er heldig så lar læreren meg legge inn litt reklame for siden din hvis du vil. Filmen skal vises i KP1 i bergen (nest største kinosalen i bergen)

Lenke til kommentar
Dunestar: Skal du ha noe cred for plakaten i rulleteksten eller noe slikt? Jeg kommer nok til å modifisere den en smule, så da blir det jo "Filmplakat av Dunestar og PT" eller noe slikt. Greit for deg eller?

Hvis du er heldig så lar læreren meg legge inn litt reklame for siden din hvis du vil. Filmen skal vises i KP1 i bergen (nest største kinosalen i bergen)

Ta med en Poster by Dunestar and PT eller noe slikt! :thumbs:

På kino og greier! :w00t:

Jeg ante ikke det var så store greier! Trodde det var noe slikt vises på en gammel 25" i et trangt, lite klasserom der lyden høres ut som en fødende banan! :green:

- - -

Dunestar vil få kjendisstatus etterhvert. Først vinner han en coverkonkurranse på tv, deretter flasher navnet over kinoen i bergen.

Jeg har da ikke vunnet ennå, da. :cool:

- - -

Er ikke mulighet for å få se filmen, da? :dribble:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Kjapper meg å si at plakater burde være minst 150 dpi. Helst 300 hvis du skal forstørre den senere til A3.

film.psd er bare 72, noe som er vanlig skjermoppløsning, og den vil da komme ut som en god del mindre på papir/trykk.

edit: ellers var plakaten blinkskudd dun(=

10/10 :cool:

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
film.psd er bare 72, noe som er vanlig skjermoppløsning, og den vil da komme ut som en god del mindre på papir/trykk.

Den enkle grunnen er at med vanlig A4-kvalitet hadde PSD-fila tatt veldig mye større plass. Stress å sende over nettet. ;)

Jeg kan fikse litt grafikk til å legge inn! :green:

Jeg føler en liten Tilsammans-trekkning hver gang jeg ser den ... :green:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Jeg ante ikke det var så store greier! Trodde det var noe slikt vises på en gammel 25" i et trangt, lite klasserom der lyden høres ut som en fødende banan! :green:

- - -

Er ikke mulighet for å få se filmen, da? :dribble:

Joda, dette er "store" greier. 15 10. klasser i bergen er trukket ut til å få lage en film som skal vises i kp1. Og nei, lyden blir nok ikke som en fødende banan :p

Filmen kan du sikkert få se når vi er ferdig.

*notere e-post adressen til dunestar*

Lenke til kommentar

Ikke si at dere også er med på det derre filmgreiene... Vår klasse er med, og resultatet.... :roll:

Lenke til kommentar

Prøvde å bytte ut bildet i posteren med ett jeg tok når vi filmet i dag: bilde (788kB)

Problemet er bare at det var ganske mørkt inne på Peppes, så bildene blir litt kornete, selv i orginal størrelse. Jeg har bilder både med blitx og uten, men jeg synes ikke bildene med blitz fungerte noe særlig. Hvordan kan jeg gjøre bildene uten blitz litt bedre, eller eventuelt få bildene med blitz til å se mørkere (som inne) ut?

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...