Gå til innhold

Skal lage filmplakat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette synes å være en perfekt oppgave for Dunestar om han gidder...

Jeg digger plakater!

Skal bare få gjort litt lekser først. Kommer med et forslag innen normal sengetid, vil jeg tro. ;)

Tittel, tekst og annet, ja?

Kan ikke du også prøve da, PoleCat? Det er kjedelig å være alene. Arve? enden? Mikka? tjcombo? Alle andre?

Lenke til kommentar

Kanskje jeg forumulerte meg litt dårlig, men det er altså jeg som skal lage plakaten, jeg trenger bare tips til oppsett, effekter, skrifttyper, farger o.l.

Dere kan også komme med grovskisser som jeg kan utarbeide videre. Bilder får jeg i morgen, men det er altså en "kjærlighetsfilm"... på en måte :p

Par som går på peppes, jenten går på do, gutten finner ut at han også må på do, gutten ser "jenten" stående ved pissoaret på guttetoalettet :p Jenten er altså en gutt.

Plakaten må ikke røpe noe om at jenten er en gutt.

Bare kom med tips ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke du også prøve da, PoleCat? Det er kjedelig å være alene. Arve? enden? Mikka? tjcombo? Alle andre?

Et tips, "ingen nevnt, ingen glemt"

Hehe, neida, skal ikke være hverken egoistisk eller selvhøytidlig, men det ER et godt ordtak :woot:

PT: kan prøve å få til noe, hvis jeg får tid, skal trene etterpå, og dessuten holder jeg på med noe design greier til meg selv :)

Lenke til kommentar
Et lite forslag.

Det er _veldig_ forminsket. Kvaliteten er svært god på originalen.

OFFTOPIC:

Gleder meg til det nye designet ditt, flodhest! :thumbs:

Har du psd filen?

PoleCat: Poenget er at vi skal lage det "selv", uten altfor mye hjelp. Men de fleste vil nok ha DuneStar sitt forslag i stede for en eller annen stygg PowerPoint-plakat-laget-på-5-minutter-ting-med-masse-windows-effekter.

EDIT-OG-OFFTOPIC-TIL-FLODHEST: Sleng opp en liten "demo" til oss da!

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...