Kakeshoma Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Hva ønsker du deg til jul i år? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 En spesiell kopp, en spesielt bok, et spesielt sett med øl og en vinylplate - B Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Ønsker meg en spesiell tskjorte og en bukse.. Og en illustrert ordbok. Lenke til kommentar
Khazaa Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ønsker meg lommelykt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Fred i verden og frihet til alle. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ingenting, som vanlig. 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 En innpakket opplevelse for mine sanser. Gjerne smak. Hjemmelagde ting setter jeg også pris på. Gavekort får jeg mye av, men det er litt begrensende, og kan glemmes om de ikke brukes tidlig nok. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Har fått mer enn nok gjennom resten av året så jeg håper ingen gir meg noe så sant det ikke har personlig verdi, som f.eks. en tegning eller et selvstrikket skjerf. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Fast jobb ønsker seg fast jobb Endret 2. desember 2017 av Fast Jobb Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Pinnekjøtt og kålrabistappe står øverst på min ønskeliste Endret 2. desember 2017 av TheKims Lenke til kommentar
Visum Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ingenting, som vanlig. Skulle ønske jeg var i den situasjonen. Når man har: - God helse - Om ønskelig, en kone/samboer eller kjæreste. - God økonomi og herunder (fast) jobb. - Bolig - Om ønskelig, barn ---------------------------- Da er vel alt i boks etter mitt synspunkt, resten er bare unødvendige ønsker. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Nye vakuum solenoider, akutator clutch, hjullager, vakuum slanger og mer tolmodighet. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Ribbe med sprø svor. Gave nok for min del Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Ingenting, som vanlig. Gaver til familie og venner har jeg meldt meg ut av for mange år siden. Verken gir eller mottar gaver. Jeg og kjæresten gir hverandre symbolske gaver til maks et par hundrelapper. Men selv det synes jeg er ganske stressende, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå