Kurt Lekanger Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 PRØVEKJØRT: Huawei Mate 10 Pro Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Det er jo negativt at de bruker USB-C... ...The curse of the USB, hvor man per default alltid forsøker å sette den i opp-ned, har forårsaka mange situasjoner hvor ‘vi’ kan tjene penger på å skifte ut stikket i telefonen. :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Det er jo negativt at de bruker USB-C... ...The curse of the USB, hvor man per default alltid forsøker å sette den i opp-ned, har forårsaka mange situasjoner hvor ‘vi’ kan tjene penger på å skifte ut stikket i telefonen. :3 Setter den i oppned? Det er vel likegyldig hvilken vei man putter inn en usb c plugg.. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 ER ikke allerede "AI - the buzzword" såpass misbrukt i reklame og media at det heller i retning av parodimateriale? Det mangler bare at Megaflis begynner å selge skiferheller med AI. Eller har de allerede begynt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 ER ikke allerede "AI - the buzzword" såpass misbrukt i reklame og media at det heller i retning av parodimateriale? Det mangler bare at Megaflis begynner å selge skiferheller med AI. Eller har de allerede begynt? Tenk så bra dette hadde vært da. Da kan den bruke ai kombinert med varmestyringen til lære seg når du går på hellene, når du kommer med våte sko osv sånn at temperaturen kan justeres for maksimal komfort og best mulig økonomi. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 ER ikke allerede "AI - the buzzword" såpass misbrukt i reklame og media at det heller i retning av parodimateriale? Det mangler bare at Megaflis begynner å selge skiferheller med AI. Eller har de allerede begynt? Tenk så bra dette hadde vært da. Da kan den bruke ai kombinert med varmestyringen til lære seg når du går på hellene, når du kommer med våte sko osv sånn at temperaturen kan justeres for maksimal komfort og best mulig økonomi. Da venter jeg på at skiferbruddene chipper hellene de produserer. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Mht pris kan det se ut som at denne er mindre dyr i Norge enn den er andre steder. Det er nok ikke noe å spare f.eks på å kjøpe den direkte fra Huhei. MicroSD: Ser ikke helt at det er om å gjøre å ha MicroSD slot med 64/128 gb som denne mobilen leveres med. Har litt for lav lagringskapasitet og derfor ekstra minnekort i egen mobil, men jeg synes det er noe prakk og foretrekker heller å rydde litt oftere. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 ER ikke allerede "AI - the buzzword" såpass misbrukt i reklame og media at det heller i retning av parodimateriale? Det mangler bare at Megaflis begynner å selge skiferheller med AI. Eller har de allerede begynt? Det er ikke spesielt mye selvbevissthet i dagens AI, det er mer en samlende Services as a Service (SaaS)-tankegang. AI er faktisk det som får oss til å akseptere og ta hele vår Private IoT og omfavne Clouden i en hybrid-løsning der kontrollen av ting som strøm, lys, varme overleveres eksterne proprietære tjenesteleverandører for å kunne leies tilbake. IFTTT i overført betydning -> hvis du aksepterer dette må du også akseptere dette. Nå skal noen ha fått bingo allerede. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Det er jo negativt at de bruker USB-C... ...The curse of the USB, hvor man per default alltid forsøker å sette den i opp-ned, har forårsaka mange situasjoner hvor ‘vi’ kan tjene penger på å skifte ut stikket i telefonen. :3 Setter den i oppned? Det er vel likegyldig hvilken vei man putter inn en usb c plugg.. Jo, poenget var med de gamle usb, så måtte man generellt prøve to ganger. :3 Endret 30. november 2017 av Sandormen Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 "Baksiden av telefonen er dekket av glass" og den koster 8000 ??? Noe er alvorlig feil her i verden... Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) "Baksiden av telefonen er dekket av glass" og den koster 8000 ??? Noe er alvorlig feil her i verden... Foretrekkes plast? Gull? Stål? Titan? Helt sykt de ikke tok en spørrerunde på forumet her før de produserte den.. Endret 1. desember 2017 av skycharizards Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) Det gjorde de. De satte opp en poll på "hvilket produksjonsmateriale ødelegges lettest?" og valgte ut fra den. Det gjør vondt å se på bristen i skjermen på den nesten helt nye mobiltelefonen til kollegaen min. De skulle ha fire tusen for å fikse den. Det var riktig nok et annet merke enn denne. Endret 1. desember 2017 av tommyb Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Det gjorde de. De satte opp en poll på "hvilket produksjonsmateriale ødelegges lettest?" og valgte ut fra den. Det gjør vondt å se på bristen i skjermen på den nesten helt nye mobiltelefonen til kollegaen min. De skulle ha fire tusen for å fikse den. Det var riktig nok et annet merke enn denne. I så måte har jeg gode erfaringer med min - en gang en Xperia toppmodell i Zserien. Den har vært med på mye både sommer og vinter uten å ha fått skader. Den ofte har blitt utsatt for svært mye fuktighet med temperatursvingninger, og et rikelig antall døgn med mange minusgrader. Har også mistet den noen ganger, men har generelt forsøkt å ta vare på den. Så rent konstruksjonsmessig ser jeg ikke noen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Det gjorde de. De satte opp en poll på "hvilket produksjonsmateriale ødelegges lettest?" og valgte ut fra den. I så måte har jeg gode erfaringer med min - en gang en Xperia toppmodell i Zserien. Den har vært med på mye både sommer og vinter uten å ha fått skader. Erfaringen min er faktisk ganske lik din. Telefonen har badet i middelhavet og har hverken knust glass/bakdeksel eller redusert batteritid. I min neste beholder jeg vanntettheten, men antifriksjonsglass som bakdeksel trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 I så måte har jeg gode erfaringer med min - en gang en Xperia toppmodell i Zserien. Den har vært med på mye både sommer og vinter uten å ha fått skader. Erfaringen min er faktisk ganske lik din. Telefonen har badet i middelhavet og har hverken knust glass/bakdeksel eller redusert batteritid. I min neste beholder jeg vanntettheten, men antifriksjonsglass som bakdeksel trenger jeg ikke. Utover dette har den svært god samtalelyd og ettersom jeg ofte befinner meg på steder med dårlig dekning opplever jeg at selve radioen m antenne gir god dekning. Dette fordi jeg opplever at andre sliter på nøyaktig samme sted. Min har vært potte tett, og med mye kondes mm så er dette over all forventning. De har holdt hva de lovet og mer til. Ankepunktet med Sony er at de er i overkant knipne på lagringsplass og de har kort oppdateringsperspektiv. Men det løser Lineage som støtter modellen på oppfordring. Oreo er på plass for flere av Z modellene, og da slipper man i tillegg skrotet som Sony installerer. Ser bare 1 god grunn til glass på bakside, og det er lading uten plugging av kabel. Mulig det finnes andre (evt keramiske) materialer som kan bidra til en slutt på glass bakside, men foreløpig ser det tynt ut. Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 "Baksiden av telefonen er dekket av glass" og den koster 8000 ??? Noe er alvorlig feil her i verden... Foretrekkes plast? Gull? Stål? Titan? Helt sykt de ikke tok en spørrerunde på forumet her før de produserte den.. æ ved.. kan ikke forstå di ikke spurte meg alle samma. nåvel.,, neida men, prøv å se det fra et anna perspektiv da, ligthere , man får billige plast ligthere , og solide zippoer. i mobil verden har jeg ennå til gode å se en som er designet for å holde mer enn 10 år., skjønner noe av det har med å gjøre at ting forandrer seg inni telefoner men, likevel. JEG VIL HA EN MODULÆR ZIPPO TELEFON =) Børsta stål.. det måtte vert kult.. modulær så jeg kan bytte skjerm , "hovedkort" og taster. . . SJØL uten å måtte levere den på et skittent iphone verksted pga den har SPESIAL skruer så verksted skal tjene ekstra kroner.. skittne kapitalister... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå