dust55 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg var gift med en dame fra thailand inntil mars i år,ho hadde da et alkohol problem og ble veldig voldelig vi har et barn på 2 år i sammens sist,jeg sier ved flere anledninger at det må bli slutt på drikking siden barnet våres begynte å bli eldre,sier til ho att nyttårsaften som var fikk hvere siste gang men ho ville på en bursdag fest helgen etter ber ho om å ikke komme hjem til meg og barnet hvis ho drakk mere en 2 øl,ho kommer hjem til meg og barnet og lager bråk og vekker barnet slik att jeg blir nøtt til å kjøre barnet til min mor mitt på natten for så og dra tilbake for å roe ho ned ho det ender med att jeg ber noen andre thaier om å hente ho,dagen etter på kommer min dahverende kone med 3 andre thaier og ber om å få ta med seg barnet hvor jeg sier att jeg sender ikke barnet med en mor som er alkoholiker og dem drar sin vei, sene samme dag kommer politiet hjem til meg og sier jeg har blitt anmeldt for vold,helvete starter da når en mann blir falskt anmeldt for vold er mann rettsløs,det må hvere mange menn som har hvert utsatt for samme situasjon ,lurer også på om det er noen som har noen gode råd i slike saker,er nå i en barnefordelings sak som også er en stor økonomisk belastning,la oss menn som er falskt utsatt for vold samle oss så er det kanskje mulig å gjøre noe med slike saker. 5 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Gå igjennom teksten din en gang til og del den opp med paragrafer for nye temaer, linjer, mellomrom mellom komma og punktum istedenfor å brette ut en stor lefsetekst. Fikk med meg overskriften, trist å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå