Caddy Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Når jeg tenker meg om så er kanskje ikke dette riktig kategori, da video stopper å laste både i Firefox, Opera og Edge.Anyways. I Opera er det ingen feilmelding. Ikke engang reklame spilles av.I Firefox står følgende: Prøv å starte enheten din på nytt hvis avspillingen ikke starter i løpet av kort tid.Prøvde nettopp å deaktivere alle (2) programtileggene jeg har, i Firefox, men ingen forandring..Så da er det noe på maskinen min som blokkerer youtube/facebook videoer... Noen som har opplevd det samme? Windows 10.Videoene står bare å laster og laster... Kan fint dra musepekeren langs tidslinja å "se" den uten lyd, men den spiller ikke av.Edit:Flashvideo fungerer ikke.HTML5 video fungerer ikke.Edit: Funker nå etter en reboot av maskina, samt rensa skjermkortdriveren bort, og installerte den nyeste. Får se om det holder seg... Endret 16. juni 2018 av Caddy Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Holdt seg ikke. Problemet er tilbake. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Bump. Bytta skjermkort nå, problemet er der fremdeles.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Kanskje et program som kjører i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Kanskje et program som kjører i bakgrunnen? Burdet det ikke blokkert video fra VLC også da..? Avslutta det som kunne avsluttes i w10, ingen endringer.. Prøvde nettopp Edge forsåvidt. Der begynner videoen fint de 2-3 første sekundene, men så går det tregere å tregere til "Prøv å starte enheten din på nytt hvis avspillingen ikke starter i løpet av kort tid." dukker opp... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Ett steg videre:Plugga ut lydkortet(Creative X-Fi HD). Video spiller nå.. Driverproblem?Edit:Installerte orginaldrivere fra Creative sin nettside. Ser ut som ting fungerer stabilt nå foreløpig. Endret 2. februar 2018 av Caddy Lenke til kommentar
naldy Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Prøv å dekativere hardware acceleration/akselerasjon i Firefox/Chrome. Det kan være plugins/tillegg i nettleseren din. Dårlig nettfordbindelse? Kan være routeren din som er feilkonfigurert, var bort i en ASUS Dark Knight router som ikke lot klientene streame video uten avbrudd. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Bumper denne. Ingen andre som har opplevd dette?Ja, problemet er tilbake. Ja, samme løsning fungerer. (Plugg ut lydkortet i en periode, sett i kabelen igjen.) Ja, problemet dukker opp igjen kort tid etterpå.Edit:Jeg kan sitte å game i flere timer i strekk uten lydtrøbbel, men om jeg starter en video eller 3 på youtube, så kutter videoen etterhvert. Endret 16. juni 2018 av Caddy Lenke til kommentar
Mrfrick Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Bumper denne. Ingen andre som har opplevd dette? Ja, problemet er tilbake. Ja, samme løsning fungerer. (Plugg ut lydkortet i en periode, sett i kabelen igjen.) Ja, problemet dukker opp igjen kort tid etterpå. Edit: Jeg kan sitte å game i flere timer i strekk uten lydtrøbbel, men om jeg starter en video eller 3 på youtube, så kutter videoen etterhvert. Hei, jeg har nettopp kjøpt Creative X-Fi HD og har opplevd noen av de problemene du har. hos meg ville ikke youtube spille av videoer, heller ikke på NRK TV og spotify. om jeg koblet ut lydkortet og koblet det inn igjen så funket det litt, men problem kom igjen. jeg prøvde å installere nyeste driver på nytt og det virker som det har løst problemet. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2018 (endret) Hmm, ja gjorde det samme i februar, men nå er problemet tilbake igjen. Oppdaterer W10 driverene automatisk tro... ?Kan se slik ut. Installerte nettopp driverene på nytt igjen, og nå er de digitalt signert av Creative, i stedet for Microsoft...Edit: Ikke nødvendigvis oppdaterer, men gjør noe med driveren, så den ikke er orginal lenger.. Endret 25. juni 2018 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå