nicho_meg Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Han har jo gått på, og fått erstatning fra, Postnord. Han får ikke noe mer på grunn av ansvarsbegrensningen. Stemmer. Jeg overså den posten der. Og forøvrig at problemstillingen var retur og ikke tur av varen. Mea culpa. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg glemte å legge ved vedlegget. NSAB 2000/2015 erstattningsoppgjøret som du la ved her skulle gått til CDON, ikke til deg. Så kan dem eventuelt bruke deres eget forsikringsselskap til å dekke verdien på transport tapet om det lønner seg i forhold til egenandelen. Videre så skulle CDON ha erstattet deg for tapet som omhandlet handelen dere i mellom. Føler med deg som en forbruker TS og blir matt over ansvarsfraskrivelsen til CDON. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Hvis noen vil vite hvordan dette gikk, så refunderte CDON hele kjøpesummen til slutt. 8 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Flott, bra det løste seg. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå