Hungry_Homer Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg skal kjøpe meg ett sett med DDR-RAM i Dual Channel.. Prosessor, hovedkort og skjermkort: Intel P4 2.4Ghz 533 Abit IC7 Sapphire ATI Radeon 9800 Pro Hvilket kjøp er best for meg? Har tenkt meg 2x512MB brikker rundt 2000.. Bruksområde for PC'en: SPILL! Lenke til kommentar
dominus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 HyperX fra Kingston er det beste jeg har prøvd. Andre vil si Geil, Twinmos, Micron you name it... Noen er bedre på klokking andre er veldig bra på andre ting. Etter at jeg bytta til HyperX har jeg hatt 0 minnefeil. de er bare en drøm.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 For under kr 2000,- får du ihvertfall TwinMOS PC3200-brikker... begrenser seg veldig ved å sette en grense der... men jeg er ihvertfall veldig godt fornøyd med mine brikker - billige er de også... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hvorfor er det egentlig noe særlig forskjell på rambrikker med samme frekvens eller modul rate? Syntes at forskjellene burde ha ligget i hva slags frekvens/ modul rate. hva heter det egentlig? modul rate , data rate, eller frekvens? bare lurte. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 en meget krevende bekjent av meg sverger til TwinMOS Twister.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå