Red Frostraven Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Ingen av de homofile jeg kjenner snakker om dette slik du gjør, du er jo manisk. Uke etter uke, måned etter måned det samme jævla gnålet. Har du en lidelse siden du har et stort hakk i plata ? Du er faen ikke mye normal iallefall. Jeg har hørt mange homofile som er kritisk til pro-homofili propagandaen og hele homo-agendaen som blir trykket i trynet på hele samfunnet. Mange homofile mener det er ødeleggende for deres sak. Hva er deres sak -- om ikke å bli akseptert..? Hva er NEGATIVT med total aksept for homofile og total likestilling mellom heterofile og homofile..? Overrepresentasjon i TV-serier og reklame -- i norsk media..? Hva så? Hva er NEGATIVT med det? Det blir ikke flere homofile av at homofile får muligheten til å leve fredelige liv. ...aksepten for homofile må også spres til andre land, spesielt i Øst-Europa og Russland. Midtøsten er bare å gi opp fram til det har blitt oppnådd kulturell omveltning i Islam, noe Trump ikke bidrar med når han gjør sitt ytterste for å skape splid mellom vesten, kristne og jøder versus muslimer. Endret 8. desember 2017 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Det varierer fra bransje til bransje: http://www.nytimes.com/interactive/2013/05/25/sunday-review/corporate-taxes.html Men poenget er uansett at USA er et profitabelt land for bedrifter og korporasjoner, og ikke minst -- at disse bedriftene og korporasjonene kjøper lover og vedtak i kongressen. Alle land er profitable for bedrifter of korporasjoner, eller så hadde de ikke gjort bussiness der. Og fra det jeg kjenner til, har ikke USA høyere profittmarginer enn andre land. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Det varierer fra bransje til bransje: Men medianen er høyere i usa Men poenget er uansett at USA er et profitabelt land for bedrifter og korporasjoner, og ikke minst -- at disse bedriftene og korporasjonene kjøper lover og vedtak i kongressen. . Men de greide aldri å kjøpe den viktigst loven som ville gjør det mer profitabel enn i Europa?Kanskje det ikke så lett som du tror. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Det varierer fra bransje til bransje: http://www.nytimes.com/interactive/2013/05/25/sunday-review/corporate-taxes.html Men poenget er uansett at USA er et profitabelt land for bedrifter og korporasjoner, og ikke minst -- at disse bedriftene og korporasjonene kjøper lover og vedtak i kongressen. Alle land er profitable for bedrifter of korporasjoner, eller så hadde de ikke gjort bussiness der. Og fra det jeg kjenner til, har ikke USA høyere profittmarginer enn andre land. MEN -- den delen som er relevant for trådens tema -- er altså ikke hvor profitable eller om de er profitable, men hvordan for eksempel en tidligere ansatt fra Verizon som har hatt et æresmøte med Verizon for kort siden og som er sikret millioninntekter fra Verizon i fremtiden får lov til å sitte i FCC, kommisjonen som avgjør fremtiden til internettet i USA -- og hvordan kongressen er med på å selge nettnøytralitet for penger, mot folkets interesse og vilje. Men poenget er uansett at USA er et profitabelt land for bedrifter og korporasjoner, og ikke minst -- at disse bedriftene og korporasjonene kjøper lover og vedtak i kongressen.Men de greide aldri å kjøpe den viktigst loven som ville gjør det mer profitabel enn i Europa?Kanskje det ikke så lett som du tror. Vel. De har nå Trump, og skattelette. Folket i USA er uansett overbevist om at (anonyme) donasjoner virkelig hjelper selskapene som gir donasjonene: https://www.nytimes.com/interactive/2015/06/02/us/politics/money-in-politics-poll.html ...og jeg ser ikke hvordan det IKKE er et absurd stort problem. Det er bare et tidsspørsmål før lovene og rettighetene til folket kan selges bort, før skatten til arbeiderklassen økes for å betale nødvendige offentlige utgifter, minstelønnen i USA ikke bare holder seg lav mens arbeiderklassen fortsetter å ikke nyte godt av økonomisk vekst slik de ikke har nytt godt av den økonomiske veksten de siste 40 år allerede -- men det kan bli enda verre. Legg merke til hvordan alt-right faktisk sprer seg mot tilhørerene sin egeninteresse, i samme stil som øst-europa: Hat mot andre folkegrupper og nasjonalisme brukes for å kontrollere folk og gjøre dem redde og konservative, og deres antivitenskapelige holdninger gjør dem til skoletapere, som igjen fjerner dem mer fra virkeligheten og hindrer dem fra å ta gode politiske valg. Drain the Swamp er virkelig, virkelig nødvendig -- og slik sett er det synd at ikke Bernie Sanders vant. “The millionaire class and the billionaire class increasingly own the political process, and they own the politicians that go to them for money. … we are moving very, very quickly from a democratic society, one person, one vote, to an oligarchic form of society, where billionaires would be determining who the elected officials of this country are.” “I think many people have the mistaken impression that Congress regulates Wall Street. … The real truth is that Wall Street regulates the Congress.” ... Mens Trump bare: "I will build a wall and make them pay, drain the swamp and make america great again hurr durr." -- nøyaktig på nivået til alt-right. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Det varierer fra bransje til bransje: http://www.nytimes.com/interactive/2013/05/25/sunday-review/corporate-taxes.html Men poenget er uansett at USA er et profitabelt land for bedrifter og korporasjoner, og ikke minst -- at disse bedriftene og korporasjonene kjøper lover og vedtak i kongressen. Alle land er profitable for bedrifter of korporasjoner, eller så hadde de ikke gjort bussiness der. Og fra det jeg kjenner til, har ikke USA høyere profittmarginer enn andre land. MEN -- den delen som er relevant for trådens tema -- er altså ikke hvor profitable eller om de er profitable, men hvordan for eksempel en tidligere ansatt fra Verizon som har hatt et æresmøte med Verizon for kort siden og som er sikret millioninntekter fra Verizon i fremtiden får lov til å sitte i FCC, kommisjonen som avgjør fremtiden til internettet i USA -- og hvordan kongressen er med på å selge nettnøytralitet for penger, mot folkets interesse og vilje. Men poenget er uansett at USA er et profitabelt land for bedrifter og korporasjoner, og ikke minst -- at disse bedriftene og korporasjonene kjøper lover og vedtak i kongressen.Men de greide aldri å kjøpe den viktigst loven som ville gjør det mer profitabel enn i Europa?Kanskje det ikke så lett som du tror. Vel. De har nå Trump, og skattelette. . Det tar 70 år til å synke skattenivået for amerikanske selskaper til et skandinavisk nivå. Overdriver du litt? Lenke til kommentar
G Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Donald Trump postet også denne video hvor man kan se en islamsk person ødelegge statute av jomfru Maria. Ifølge norsk mainstream media er Donald Trump en rasist, men ingen reagere på at en muslim ødelegger kristen statue av Jomfru Maria. Er det også galt nå? Det står jo tydelig i de ti bud at: Du skal ikke ha andre guder enn meg.4 Du skal ikke lage deg noe gudebilde, eller noe slags bilde av det som er oppe i himmelen eller nede på jorden eller i vannet under jorden. 5Du skal ikke tilbe dem og ikke dyrke dem! For jeg, Herren din Gud, er en nidkjær Gud. Jeg lar straffen for fedrenes synd komme over barn i tredje og fjerde ledd, når de hater meg, 6 men jeg viser miskunn i tusen ledd mot dem som elsker meg og holder mine bud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå