Hanne9867 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Idag fikk jeg hauger og lass med mailer fra div. damer med link til sider med nakenbilder etc. Jeg slettet de med èn gang uten å åpne disse sidene. Jeg er jo ikke interessert i sånt (vurderte å videresende de til samboeren, haha, men jeg tror ikke han er så interessert heller) Håper de gir seg med det, eller er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det? Endret 29. november 2017 av Hanne9867 Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har du først kommet på en "spamming mail liste" er det ikke stort mer å gjøre enn å slette, rapportere mailene. Jeg får 100000x av dem daglig, heldigvis går 99% rett i søppelkurven, da google filtrerer dem ut for meg. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ja, de spam mailene er veldig vanlige. Merk de som spam og eventuelt slett dem hvis ikke det skjer i samme prosess. 1 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Kann jeg ikke huske når jeg fikk spam mail sist på jobb mailen. På privat mail to til tre ganger i uka, maks. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Takk, - da er det nok bare å slette i vei. Jeg vet noen kollegaer var plaget med det på jobben en periode, men jeg får det hjemme. Jaja satser på at det går over/reduseres etterhvert. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Bra du sletter og ikke trykker på 'avmeld' i epostene; det er det samme som å bekrefte at e-postadressen din er i bruk og man kan fortsette å spamme deg ned (og selge adressen din videre)... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå