AfterGlow Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Galaxy S8-eiere melder om problemer med fokuseringen på kameraet Lenke til kommentar
Ole Vik Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har hatt dette problemet lenge. Løses ved å tappe lett med en finger på baksiden av telefonen når den ikke har fokus. Sånn sett lukter det unektelig et hardware problem Lenke til kommentar
Mirgen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 "Ifølge Samsung kan det også hjelpe med litt lett risting av mobilen eller forsiktig banking på baksiden, eller tømming av cachen." Hadde ikke blitt spesielt fornøyd hvis dette er det jeg må gjøre hver gang jeg skal ta bilde med min nye flaggskiptelefon.. 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Old news. Hatt det sånn i mange måneder nå.... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har samme problem med min S8. Trodde at jeg hadde gjort noe feil, men flere bilder jeg har tatt er helt ute av fokus. Håpløst Lenke til kommentar
Dobbeltabbe Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har samme problemet på S8+, løses ved å riste lett på mobilen. Har hørt at problemet er den innebygde bildestabilisatoren. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har samme problemet på S8+, løses ved å riste lett på mobilen. Har hørt at problemet er den innebygde bildestabilisatoren. Burde jo være grunn til RMA? Lenke til kommentar
Christoffer Skjæveland Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Trodde det bare var meg jeg.. Det er så irriterende at ikke ting fungerer som det skal. For noe søppel , tommel NED! Christoffer Skjæveland Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Fokus problemet løses jo ikke ved å riste å dunke å slette cache minne ol. Som samsung skriver. Men det er en midlertidig fiks til nestegang det ikke virker igjen. Alt fra 20min til 2 dager. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Det her høres unektelig ut som det samme problemet enkelte opplevde i sommer. Jeg hadde levert telefonen til service for bytte av kameramodulen. Tek kunne tatt seg bryet til å kvalitetssikre copy-paste'en sin Samsung selv opplyser i forumet at de erkjenner at problemet eksisterer og kommer med noen tips til hvordan man kan avhjelpe problemet. Selskapet anbefaler å sørge for at både aktuelle apper og operativsystemet på mobilen er oppdaterte. Ifølge Samsung Det er en moderator på et Samsung forum i USA som kommer med disse forslagene, dette er ingen offisiell kunngjøring fra selskapet. Hvis dette er offisiell informasjon, hvor er kilden? Merk datoen til første post: https://us.community.samsung.com/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/GS8QA/thread-id/3020/page/1 nå meldes det om problemer med Samsungs seneste flaggskip Galaxy S8 Seneste flaggskip er Note8. Endret 29. november 2017 av mandela Lenke til kommentar
DrPaulus Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Er telefonen fortsatt vanntett etter at kameramodulen er byttet? Lenke til kommentar
mommotexx Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Hadde samme problem på min Galaxy S6, byttet til S8 nå i år, og har ingen problemer med kameraet Lenke til kommentar
Morten_89 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Hadde eksakt(!) Samme problem på S6. Godt å se ting blir bedre.... Lenke til kommentar
Vidar Pålerud Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ingen problemer her..! 1 Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Hm...kanskje derfor fokuset på bildene var dårligere enn på S6'en jeg sitter med nå? S8 fingeravtrykksensor bak ble trøblete, men fantastisk ellers og må innrømme at savner den litt innimellom. Lenke til kommentar
kari melby Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har hatt dette problemet lenge. Løses ved å tappe lett med en finger på baksiden av telefonen når den ikke har fokus. Sånn sett lukter det unektelig et hardware problem Lenke til kommentar
kari melby Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har aldri opplevd dette på min s8. Denne telefonen er absolutt den beste jeg har brukt. Aldri noe problem. Lenke til kommentar
Shigawire Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Har nøyaktig samme problem. Har hatt det siden 1-2 måneder etter den var ny. Midlertidig løsning er å riste litt på mobilen, så blir bildet fokusert. Men ikke akseptabelt. 1 Lenke til kommentar
Jan Møller Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Samme her. Ordner seg med et dunk. Opplagt et HW-problem. Har vært slik siden jeg fikk den - "DOA". Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Det som også burde nevnes var hvor sykt dårlig samsung support er. Skulle ha meg til oppdatere slette cache og oppdatere. Selv om jeg prøvde å fortelle dette var et problem det sto masse om på nett. Han hadde aldri hørt om det. Tok kontakt med teleselskapet og telefonen er sendt inn for reperasjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg