AlexOdegaard Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Hei, Kan noen hjelpe meg med å sette sammen eg god maskin til 6000 kroner? Det er julegave til min kone som bruker bittelitt fotoredigering (les GIMP) til illustrasjoner hun tegner og må rette litt på dem. Trenger ikke Windows, da hun bruker Ubuntu. Skjerm får hun av foreldrene sine, så trenger kun hjelp til hvilke deler som passer best sammen mtp fotoredigering. -AlexO Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Hei, Kan noen hjelpe meg med å sette sammen eg god maskin til 6000 kroner? Det er julegave til min kone som bruker bittelitt fotoredigering (les GIMP) til illustrasjoner hun tegner og må rette litt på dem. Trenger ikke Windows, da hun bruker Ubuntu. Skjerm får hun av foreldrene sine, så trenger kun hjelp til hvilke deler som passer best sammen mtp fotoredigering. -AlexO Så kan du legge noen hundrelapper i større SSD visst det er behov for mer plass. Endret 29. november 2017 av Rusher 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå