Gå til innhold

Ice.net og halv pris ut året

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette ikke er en stor sak akkurat, men jeg ville bare lufte et ønske og en tanke i denne tråden:

saEwJKL.png

Tenk om vi kunne fått slike priser til vanlig, som en liten start? :)

PS: Lokke-tilbudet til ICE nå syns jeg ikke er sååå bra, siden det ikke engang vil gjelde en hel måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et annet tips: Talkmore har tilbud for nye kunder på kr 99,- pr. mnd i 2 mnd, uansett antall GB. Ingen bindingstid. Når man er kunde kan man verve en venn og få to mnd. gratis for både seg selv og den man verver. De har også data rollover.

https://talkmore.no

Jeg har vært kunde der lenge og fikk ekstra avslag da jeg byttet abonnement hos de, - trivelig at de setter pris på gamle kunder også. Dessuten har de Telenor-dekning, noe som går bra de fleste steder.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Jeg har komplettmobil nå. Er veldig fornøyd der fordi jeg får mest mobildata for pengene jeg vil betale, uten å måtte inngå tilbud eller være aktiv på andre måter. :) OG telenor dekning med 4G og wifi tale, som selv fungerer på mobilt bredbånd. Ergo er man utenfor telenor dekningsområde i Norge, og henger på Telia mobilt bredbånd f.eks med annen mobiltelefon, har man dekning overalt. :)

Lenke til kommentar

Et annet tips: Talkmore har tilbud for nye kunder på kr 99,- pr. mnd i 2 mnd, uansett antall GB. Ingen bindingstid. Når man er kunde kan man verve en venn og få to mnd. gratis for både seg selv og den man verver. De har også data rollover.

https://talkmore.no

Jeg har vært kunde der lenge og fikk ekstra avslag da jeg byttet abonnement hos de, - trivelig at de setter pris på gamle kunder også. Dessuten har de Telenor-dekning, noe som går bra de fleste steder.

Jeg liker Talkmore og jeg bruker Talkmore, men liker dårlig at de driver med "spesialpriser" som man kan syte seg til.

Lenke til kommentar

Et annet tips: Talkmore har tilbud for nye kunder på kr 99,- pr. mnd i 2 mnd, uansett antall GB. Ingen bindingstid. Når man er kunde kan man verve en venn og få to mnd. gratis for både seg selv og den man verver. De har også data rollover.https://talkmore.no

Jeg liker Talkmore og jeg bruker Talkmore, men liker dårlig at de driver med "spesialpriser" som man kan syte seg til.

Jeg fikk avslag på kr 50,- pr. mnd. helt sånn uten videre og uten å be om det. De har jo spesialpriser for nye kunder, og de kan melde seg ut etter de to månedene med billig abonnement. Derfor synes jeg det er fint at de tar vare på de gamle kundene også, og de er jo ikke interessert i at kunder melder seg ut og inn hele tiden.

Flere mobiloperatører har jo spesialpriser for nye kunder, og gjør også sikkert sitt for å ta vare på de gamle kundene.

Du burde ta en telefon til Talkmore og høre om du også kan få litt reduksjon, om du har vært kunde en stund.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Derfor synes jeg det er fint at de tar vare på de gamle kundene også, og de er jo ikke interessert i at kunder melder seg ut og inn hele tiden.

Flere mobiloperatører har jo spesialpriser for nye kunder, og gjør også sikkert sitt for å ta vare på de gamle kundene.

Joda, det er fint at de tar var på gamle kunder, men dette bør gjøres med et generelt lav og fair prisnivå, ikke spesialpriser for vilkårlige kunder. Da føler folk mindre lojalitet til operatøren.

Du burde ta en telefon til Talkmore og høre om du også kan få litt reduksjon, om du har vært kunde en stund.

Det er nettopp dette jeg ikke vil, synes det er ganske kundefiendtlig å legge opp til at man ikke får den gode prisen før man er misfornøyd og tar aktiv kontakt. Hvorfor skal man måtte gjøre en ekstra innsats for noe som tydeligvis er lett tilgjengelig? Jeg har uansett OBOS rabatten deres, som jeg heldigvis ikke trengte å syte meg til, så spørs om det er så mye mer å hente for meg. Uansett er poenget prinsipielt og ikke om mitt abonnement spesifikt.

Lenke til kommentar

Jeg fikk 25% avslag i 12 mnd på abonnementsprisen hos Talkmore da jeg tok kontakt om hva de kunne tilby da jeg kunne få bedre pris med mer innhold hos Get Mobil eller Fjordkraft Mobil (vi er Get og Fjordkraft-kunder fra før med tv/bredbånd og strøm). 

Har enda tilgode å finne noen som gir mer for pengene ved mitt behov, betaler 374,50 kr per mnd for 15 GB data med fri bruk av ringeminutter/sms/mms og i tillleg er datasim kostnadsfritt hos Talkmore. Jeg kan også endre til andre abonnement og beholde 25% avslag på månedsprisen så jeg er veldig fornøyd.

Hadde jeg trengt mer data så gir både Telenor og Telia tilbud om du tar kontakt med dem, rundt 100 kr mnd i rabatt per måned på de høyere abonnementene, dog mot bindingstid i enkelte tilfeller.

Håper Ice får på plass 4G Tale og Wifi Tale snart. Datasim er vel kommet eller rett rundt hjørne, sent men godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...