AfterGlow Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Det tyder ny patent på.Google skal trolig lage bærbare PC-er med motoriserte skjermer Lenke til kommentar
G Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Stilig, da kan den sikkert moddes til å brukes som rottefelle også da vel, om det benyttes raske stepmotorer? Evt. så kan man skaffe slike motorer selv, gleder meg til å se første brukermod av dette konseptet Kan skremme klåfingra kollegaer litt det Jeg har til og med gitt den et nytt navn: Klapptop, på englesk Claptop Noen kan også komme til å forveksle dette med en tradisjonell Lock-screen. Endret 29. november 2017 av G 2 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg håper virkelig jeg aldri blir så lat & makelig at jeg ikke orker å åpne/lukke laptop manuelt. Om jeg noen gang skulle kjenne behovet for en slik laptop skal jeg virkelig vurdere å flytte langt til skogs uten strøm, vann og telecom. Hvor alt må gjøres manuelt. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Om det går deg så ille, så havner man vel som oftest på pleiehjem, og kan neppe svinge ei øks for å hogge ved 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Så får jeg dø av sult i forsøket da. Løsningen på problemet blir uansett ikke å kjøpe en laptop med automatisk skjermåpner. Lenke til kommentar
Claryn Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Dette er det tåpeligste jeg har lest noen gang. Vil sikkert øke prisen på laptopen med en tusenlapp. Men du slipper hvertfall å løfte opp skjermen selv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå