akelbo Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Skytespillet kommer til mobil, men i utgangspunktet bare i Kina.Snart blir det mulig å spille Playerunknown's Battlegrounds på farten Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Garantert cross platform med pc. Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Nå har ikke jeg spilt dette på flere måneder, men jeg hadde vanskeligheter med å få noe særlig framerate selv med alt av settings på low med GTX 1080. Kan ikke si jeg har mye tro på at en telefon eller nettbrett klarer å kjøre noe som min PC til 30 000 såvidt klarer å kjøre bra nok til at det er spillbart Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Nå har ikke jeg spilt dette på flere måneder, men jeg hadde vanskeligheter med å få noe særlig framerate selv med alt av settings på low med GTX 1080. Kan ikke si jeg har mye tro på at en telefon eller nettbrett klarer å kjøre noe som min PC til 30 000 såvidt klarer å kjøre bra nok til at det er spillbart Da har jeg en god nyhet til deg, fpsen i pubg blir bare verre og verre etter hver update. Akkurat nå er det helt jævlig og overhodet ikke verdt å spille lenger. Desync, lag og fpsdrops konstant. Endret 29. november 2017 av .berZerk 1 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Nå har ikke jeg spilt dette på flere måneder, men jeg hadde vanskeligheter med å få noe særlig framerate selv med alt av settings på low med GTX 1080. Kan ikke si jeg har mye tro på at en telefon eller nettbrett klarer å kjøre noe som min PC til 30 000 såvidt klarer å kjøre bra nok til at det er spillbart Sier seg selv at det ikke er snakk om en tro kopi av PC-versjonen. De to utgavene kommer til å bli såpass ulike at man kunne like gjerne kalt det for noe annet. Ligger stabilt over 100 FPS med GTX970. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå