Roar Kneppen Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Tyrkerdue i 3 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Fine farger på dua di men jeg får bare se V1 her. Keshav Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Fine farger på dua di men jeg får bare se V1 her. Keshav Trykk på v2 og deretter "se i fullstørrelse". Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Det må være noget nyt at man skal trykke på fullstørrelse det skulle man da ikke før underligt.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Det må være noget nyt at man skal trykke på fullstørrelse det skulle man da ikke før underligt.. Du skjønner sikkert at det er mye som ikke fungerer som det skal for tiden :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Det må være noget nyt at man skal trykke på fullstørrelse det skulle man da ikke før underligt.. Du skjønner sikkert at det er mye som ikke fungerer som det skal for tiden :-) Ja noget er blevet anderledes...om det er bevist eller ej ved jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg