Gå til innhold

Irritert hud av Fitbit charge 2

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt Fitbit Charge 2 i ca 3 mnd nå og har merket den siste måneden at jeg får utslett over håndleddet(gjerne over beinet). Huden har blitt merkelig og strekker jeg litt på den så får jeg slags «rynker». Det hender det også svir på området hvor det er irritert. Bruker ikke fitbiten på jobb(7,5 time), da ligger den i lomma for å registrere skritt. Likevel har jeg utslett hele dagen og det blir gjerne synligere når jeg vasker hendene. Jeg er ikke allergisk mot noe(som jeg vet om) og bruker ofte latex hansker på jobb og er mye i kontakt med vann, men har ingen utslett ellers på hendene, kun der klokka sitter. Klokka sitter sånn passe på, ikke for stramt og ikke for løst. Løsner jeg den mer vil den nok ikke registere puls osv(og da er halve poenget med klokka borte). Usikker på om været kan ha noe å si, ettersom jeg ikke har hatt noe utslett før i slutten av oktober/starten av november. Skal prøve å bytte hånd for å se om det samme vil skje der, men veldig kjedelig å ha brukt penger på noe som irriterer huden min såpass mye. Hjelper smålig å smøre huden med krem, men da jeg som sagt er i kontakt med vann ofte, så vaskes kremen bort.

Er det noen andre som har opplevd lignende? Eventuelt hva som har vært løsningen? Det vil vel heller ikke være mulig å få tilbake pengene da det ikke er en typisk produktfeil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...