coby Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Hei. Fikk en karakter jeg er svært misfornøyd med idag. Kan jeg klage på dette? Jeg snakka også 10 min mer enn jeg burde. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Spørs helt om du har OK holdepunkter for klagen. At du har snakket ti minutter mer enn det er lagt opp til, betyr ingenting. Lenke til kommentar
coby Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 Spørs helt om du har OK holdepunkter for klagen. At du har snakket ti minutter mer enn det er lagt opp til, betyr ingenting. Dårlig kakrakterbeskrivelse av sensor og vurderingsgrunnlag bla. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Da ville jeg klaget. Skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Da ville jeg klaget. Skader ikke å prøve. Men hva er egentlig vitsen? De kan jo ikke skyve karakteren min opp? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Det kan skade å klage på en karaktervurdering. Den som behandler klagen din kan vurdere deg til en lavere karakter. Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Det kan skade å klage på en karaktervurdering. Den som behandler klagen din kan vurdere deg til en lavere karakter. Ikke på muntlig? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Høres ut som at du har hatt en muntlig eksamen. Hvis du får medhold i klagen din, vil karakteren din bli slettet. Du får deretter et nytt forsøk. Du kan bare klage på formelle feil som er gitt. Hva du mener med "Dårlig karakterbeskrivelse av sensor og vurderingsgrunnlag" vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
coby Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Høres ut som at du har hatt en muntlig eksamen. Hvis du får medhold i klagen din, vil karakteren din bli slettet. Du får deretter et nytt forsøk. Du kan bare klage på formelle feil som er gitt. Hva du mener med "Dårlig karakterbeskrivelse av sensor og vurderingsgrunnlag" vet jeg ikke. Ja. Men når får jeg den nye eksamnen da? Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Høres ut som at du har hatt en muntlig eksamen. Hvis du får medhold i klagen din, vil karakteren din bli slettet. Du får deretter et nytt forsøk. Du kan bare klage på formelle feil som er gitt. Hva du mener med "Dårlig karakterbeskrivelse av sensor og vurderingsgrunnlag" vet jeg ikke. Ja. Men når får jeg den nye eksamnen da? Det påfølgende semesteret. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Quote har rett over. Hvis det er muntlig eksamen så kan den bli opphevet hvis det er gjort feil. Tror ikke dette skulle koste for noen avgifter eller noe slikt. (Hvis eventuelt får medhold slik at man får tatt eksamen på nytt.) https://www.udir.no/eksamen-og-prover/eksamen/muntlig-eksamen/ Lenke til kommentar
forsommer Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Synes ikke du bør gjøre det.. Skriftlig eksamen er derimot noe annet, men det skal veldig mye til å vippe opp på muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Synes ikke du bør gjøre det.. Skriftlig eksamen er derimot noe annet, men det skal veldig mye til å vippe opp på muntlig eksamen. Du kan verken vippe opp eller ned ved å klage på en muntlig eksamen. Får du medhold i klagen får du dekt avgift for ny eksamen påfølgende semester. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Du kan vel miste en eventuelt bestått eksamen som du allerede har, vil jeg tro, og det blir vel nesten verre enn å bli satt ned. Man blir jo da satt tilbake til "ikke gjennomført", som på enkelte måter kan minne om "stryk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå