JeppeH Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg står og skal købe digitalkamera og jeg er lidt i tvivl. Jeg vakler imellem de to kameraer Fujifilm FinePix F700 og Olympus C-50, evt. Konica Revio KD-510Z. Jeg skal bruge det til at tage feriebilleder, men jeg er også glad for at have nogle manuelle funktioner også. Jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig. Prisforskellen på de forskellige kameraer skal ikke tages i betragtning! VH Jeppe Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 F700 er vesentlig raskere og bedre i bruk etter min mening. Men Olympusen har nok noe bedre bildekvalitet. Personlig ville jeg nok tatt F700, men det kan hende at du har andre behov enn meg. Lenke til kommentar
JeppeH Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Er der nogle manuelle funktioner på olympus c-50. Jeg vil bare gerne have et kamera der tager gode billeder samtidig med jeg har mulighed for lidt medbestemmelse på billederne. Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Kameraet har mange muligheter for manuelle innstillinger. Les mer i testen av C-50. Endret 11. desember 2003 av HP_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå