karekbo Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Da jeg kjøpte ny PC med Windows 10 tenkte jeg at det måtte være fint å ha en Windowstelefon. Det var det dessverre ikke så mange andre som tenkte, så apptilbudet er magert. Men det er til å leve med at bankene ikke lenger vil levere Vipps, at ruter appen ikke støtter Windows etc, for det er en kjempeflott telefon. Men så: etter å ha brukt den fra januar 2016, begynner den med noen ubehagelige nykker: flere ganger har skjermen plutselig blitt svart, telefonen slår seg av og lar seg ikke starte før den koples til en strømkilde. Det kan skje midt i en storby i Europa, eller langt fra folk, lader og strømkilde. Jeg må huske å ta med laderen og håpe å finne en strømkilde hår det skjer. Og nå et nytt problem: batteriet kan være full-ladet når jeg går til sengs og fullstendig utladet når jeg våkner, sist da jeg gikk av natt-toget og skulle orientere meg i en ny by, kjøpe billetter etc. Framfor alt krever man av en telefon at den er til å stole på. Er dette feil som lar seg reparere eller er det reklamasjonsgrunn? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Høres ut som en typisk fabrikasjonsfeil. Dette ville jeg ha reklamert på. 1 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Windows telefoner er ett bra konsept og har vært fornøyd med de to jeg har brukt i jobben, men noe spiser voldsomt med batteri fra tid til annen. Fant en battery saver app en gang som funket fint over en periode med samme problem som TS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå