AfterGlow Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Og én aktør er fullstendig dominerende på markedet.VR er på ingen måte dødt: Nå har VR-brillene nådd en diger milepæl Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Kjøpte først Playstation VR når det kom. Var ganske så kult. Resident Evil 7 i VR er noe av det jævligste jeg har vært med på Dessverre ble den ikke brukt så veldig mye etter det. Dårlig tracking og for slitsomt for øynene mine osv. Fett produkt, men begrensningene ødela litt for min del. Så kjøpte jeg Oculus Rift på sommersalget. Det er noe av det feteste jeg har anskaffet meg på årevis. Forbedringen i bilde, og, mest av alt, trackingen, utgjorde en ekstrem forskjell. Angrer ikke et sekund så langt. 3 Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Tenker på denne når jeg leser om VR. https://www.youtube.com/watch?v=QqugCQzWOYA 2 Lenke til kommentar
Cyberper Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Hatt playstation VR i ett år, Resident Evil og Skyrim VR er gamechanger for VR. Beste spillopplevelser jeg har hatt noensinne. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Kjøpte meg Oculus Rift på tilbud hos Elkjøp i går. Storfornøyd etter "små" 3700 kroner. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Hololens har nok større potenisal. Mer brukervennlig og flere bruksområder. Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Tenker på denne når jeg leser om VR. https://www.youtube.com/watch?v=QqugCQzWOYA haha, den var faktisk morsom! 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Hololens har nok større potenisal. Mer brukervennlig og flere bruksområder. Har ikke Microsoft droppet alle planer om forbruker versjoner av denne? Mente jeg leste at det kun satses på bedriftsmarkedet med svindyre versjoner. Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Blir bra på HTC Vive med de nye sensorene som muliggjør at man kan feste dem på ting, og evt at 3. part lager gevær etc som kan benyttes i spill. Samt at TPCast nå også er å få kjøpt. Herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå