Jørgen hattemaker er her Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Har kjøpt en iPhone X 256gb, og det er en relativ dyr telefon. Jeg har nå vært så uheldig å fått en liten ripe i den, og har svært lyst til å «fjerne» den. Ny skjerm koster 3000kr, og dette vil jeg virkelig ikke punge ut. Vi er kommet til 2017, snart 2018, det må da finnes en annen løsning. Endret 28. november 2017 av Jørgen hattemaker er her Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Sorry. You're fucked. 1 Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Har kjøpt en iPhone X 256gb, og det er en relativ dyr telefon. Jeg har nå vært så uheldig å fått en liten ripe i den, og har svært lyst til å «fjerne» den. Ny skjerm koster 3000kr, og dette vil jeg virkelig ikke punge ut. Vi er kommet til 2017, snart 2018, det må da finnes en annen løsning. Nå har jeg ikke testet det selv, men jeg vil tro at en flytende skjermbeskytter til kunne fylle ripen og gjøre den mindre synlig. https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/skjermbeskyttere/S3NANOP15/sandstrom-nano-tech-flytende-beskyttelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå