Gå til innhold

Blitt syk før sesjon 2 og har ikke fått trent, mulig å utsette?


TorWhale

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ble for noen uker siden kalt inn til sesjon 2 den 30. november, altså nå på torsdag. Jeg begynte med trening spesielt siktet mot øvelsene jeg møter der og var motivert for å møte opp og gjøre mitt beste, ettersom jeg har et stort ønske om å komme inn i Garden et år. 

 

Problemet er at jeg nå har vært syk (kraftig forkjøelse med hodepine og halssmerter) og ikke har trent siden forrige mandag, og jeg har fortsatt ikke blitt frisk nok til å komme meg på trening. Med sesjon om 2 dager ser det ikke ut som jeg kommer til å være frisk til sesjon, noe jeg åpenbart er redd for skal påvirke mine evner negativt. 

 

Ettersom jeg veldig gjerne vil inn til førstegangstjeneste, så lurte jeg på om det er mulig å utsette sesjon del 2 1-3 uker på grunn av sykdom? Eventuelt hvordan gjør jeg dette? Hvis det ikke er mulig tar de hensyn til at jeg er syk når jeg er på sesjon og tar de det i betraktning når de skal vurdere meg?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krigen settes ikke på pause fordi soldaten er syk vet du ;)

 

Men idk, antar du bare kan ringe å høre.

Det forstår jeg godt, men med tanke på at sesjon kun kommer en gang iløpet av livet ditt er det litt kjipt at den kommer akkurat da jeg er syk. :) 

 

Men jeg lurer fortsatt på om noen har erfaring med hvordan de håndterer de som møter opp på sesjon småsyk og uggen? Tas dette hensyn til i vurderingen? Noen som eventuelt vet om det er "lett" å komme inn i Garden selvom jeg scorer middelmådig på de fysiske testene? Vet Garden har veldig mange plasser hvert år.

Lenke til kommentar

Gjør testene så godt du kan, så kan du evt nevne det til sesjonsoffiseren på slutten når du får resultatene.

Bare du klarer deg gjennom minstekravene til Hæren og legesjekken så tror jeg ikke det skal være noe problem. Jeg var inne på sesjon seint i mars og jeg kunne fremdeles velge Garden om jeg ønsket. Selv hadde jeg ikke trent på to uker før sesjon og formen var ikke på det beste, men hadde ikke noe problem med testene.

Har du lyst nok, klarer du å pushe deg selv om du er syk  ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...