Gunnar Fagerli Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Estepona Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Hei Gunnar ! Kjekt å se at du har tatt turen til favorittbyen min i Spania .Har vært her ni år på rad . Trives godt her nede . Her er mye gatekunst i denne byen , ¨skal visstnok finnes en guidebok som viser hvor man kan finne gatekunstverkene. Dette kunstverket er malt på blokkene som bl.a Postkom har to leiligheter i .Der har vi leid noen ganger . Men de siste årene har vi leid leilighet i en av blokkene på haugen ovenfor . De ligger i gaten Avenida Reina Sofia . Tyrefekterarenaen er Spanias yngste , mens den i Ronda er en eldste . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 Hei Gunnar ! Kjekt å se at du har tatt turen til favorittbyen min i Spania .Har vært her ni år på rad . Trives godt her nede . Her er mye gatekunst i denne byen , ¨skal visstnok finnes en guidebok som viser hvor man kan finne gatekunstverkene. Dette kunstverket er malt på blokkene som bl.a Postkom har to leiligheter i .Der har vi leid noen ganger . Men de siste årene har vi leid leilighet i en av blokkene på haugen ovenfor . De ligger i gaten Avenida Reina Sofia . Tyrefekterarenaen er Spanias yngste , mens den i Ronda er en eldste . Alec Takk Alec for positiv kommentar og opplysninger! Jeg reiser nok nedover til solkysten på nyåret, men først blir det Las Palmas. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg