ChiaroScuro Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Kan vi innføre en regel om å bare legge inn språk som snakkes av folk på daglig basis? (Hvis noen faktisk snakker Klingon trekker jeg denne kommentaren tilbake) Tenker mer på Klingon som et "eventyrspråk" for spesielt interesserte, og som vanskelig å gjette for de som ikke har slike typer interesser. Sheldon snakker Klingon:) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Kan vi innføre en regel om å bare legge inn språk som snakkes av folk på daglig basis? (Hvis noen faktisk snakker Klingon trekker jeg denne kommentaren tilbake) Tenker mer på Klingon som et "eventyrspråk" for spesielt interesserte, og som vanskelig å gjette for de som ikke har slike typer interesser. Sheldon snakker Klingon:) Ok da... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Neste oppgave: Ampo-e dala luhod luhod. Lenke til kommentar
MKap Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Neste oppgave: Ampo-e dala luhod luhod. Eit austronesisk språk kanskje? Går etter magekjensla og seier filipino/tagalog. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Neste oppgave: Ampo-e dala luhod luhod. Malaysisk? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Ingen riktige så langt, men dere er på riktig sted i verden. Endret 18. januar 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2018 Kan vi innføre en regel om å bare legge inn språk som snakkes av folk på daglig basis? (Hvis noen faktisk snakker Klingon trekker jeg denne kommentaren tilbake) Tenker mer på Klingon som et "eventyrspråk" for spesielt interesserte, og som vanskelig å gjette for de som ikke har slike typer interesser. Du har et poeng der. Jeg slenger den regelen inn i første post. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1795890&page=1 Lenke til kommentar
MKap Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Ingen riktige så langt, men dere er på riktig sted i verden. Kan vera haugevis med språk berre i Indonesia: Javanesisk Sundanesisk Indonesisk (som nesten er likt malay/malaysisk) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Et eller annet lokalt språk? Borneo? Er ikke så kjent med språk i den delen av verden Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 (endret) Det er mange som snakker dette språket, og de kommer alle fra samme land. Kan komme med en setning til om ingen klarer den snart. Endret 20. januar 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Ingen riktige. Her er en ny setning: Ayaw pa ilad. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Jeg brukte google translate... skal ikke avsløre. Men hadde aldri hørt om språket tidligere Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Nå har det gått fire dager, så da tenker jeg at jeg avslører svaret. Språket er Cebuana, men jeg hadde også godkjent Bisaya/Visayan. Det er morsmålet til min samboer, og det var hun som skrev ned setningene til meg. Her er en musikkvideo hvor dette rare språket synges: Endret 22. januar 2018 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Da begynner jeg likegodt på en ny. Hoe gaat het met u? Lenke til kommentar
MKap Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nederlandsk! Da begynner jeg likegodt på en ny. Hoe gaat het met u? Nederlandsk! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nederlandsk! Da begynner jeg likegodt på en ny. Hoe gaat het met u? Nederlandsk! Det er korrekt. Valgte en litt "enkel" en denne gang. Din tur Mkap Lenke til kommentar
MKap Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Eg går for ein litt vanskeligare: Хэн ч үүрд амьдрах боломжгүй. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Hmm. Noe nært Russland hvertfall. Kirgisisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå