MKap Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Da er jeg blank... tar en råsjans og gjetter på det åpenbare. Spansk! Er nok litt særare enn det (spansk er dessutan i nær slekt med katalansk). Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Kan jo alltids bare google, men det er jo ikke like morsomt... hmm. Hvilke andre språk i nærheten finnes det da? Baskisk! Tenkte på Athletic Bilbao og plutselig dukket et alternativ opp Lenke til kommentar
MKap Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Kan jo alltids bare google, men det er jo ikke like morsomt... hmm. Hvilke andre språk i nærheten finnes det da? Baskisk! Tenkte på Athletic Bilbao og plutselig dukket et alternativ opp Godt resonnement, men du er dessverre inne på ein blindveg. Me skal ikkje til Iberiahalvøya. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Det var da som bare pokker. Jeg gir meg her. La oss håpe noen andre snart kommer med svaret Lenke til kommentar
MKap Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Hint 1: Hobbiten er omsett til dette språket, men ikkje Harry Potter-bøkene. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Oisann, beklager. Knabo atendas sian belan knabinon. Esperanto? Lenke til kommentar
MKap Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Knabo atendas sian belan knabinon. Esperanto? Bingo! Setninga tydar forøvrig «ein gut ventar på den vakre jenta si». Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 nai laurë lantuva parmastanna lúmissen tengviesto Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Deleted Endret 15. januar 2018 av ChiaroScuro Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 nai laurë lantuva parmastanna lúmissen tengviesto Tolkiens alvespråk Må et gyldent lys falle på din bok mens du leser Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 nai laurë lantuva parmastanna lúmissen tengviesto Noe Italiensk lignende? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Alvespråk er riktig. Mer spesifikt, Quenya. Inspirert av Finsk. Antar du "jukset" og googlet Endret 16. januar 2018 av Drogin Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Selvfølgelig Googlet jeg. Hvor skulle jeg ellers lete? Hva er forskjellen på Google og et bibliotek, bortsett fra tidsaspektet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2018 Selvfølgelig Googlet jeg. Hvor skulle jeg ellers lete? Hva er forskjellen på Google og et bibliotek, bortsett fra tidsaspektet? Det er din tur å komme med nytt språk, som vi skal gjette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Selvfølgelig Googlet jeg. Hvor skulle jeg ellers lete? I topplokket. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Selvfølgelig Googlet jeg. Hvor skulle jeg ellers lete? Hva er forskjellen på Google og et bibliotek, bortsett fra tidsaspektet? Det er din tur å komme med nytt språk, som vi skal gjette. totlolnongoganon goghohototvovamom'e' Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2018 Selvfølgelig Googlet jeg. Hvor skulle jeg ellers lete? Hva er forskjellen på Google og et bibliotek, bortsett fra tidsaspektet? Det er din tur å komme med nytt språk, som vi skal gjette. totlolnongoganon goghohototvovamom'e' !!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Det er en Klingon som snakker røverspråk. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Det er en Klingon som snakker røverspråk. Din tur! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Kan vi innføre en regel om å bare legge inn språk som snakkes av folk på daglig basis? (Hvis noen faktisk snakker Klingon trekker jeg denne kommentaren tilbake) Tenker mer på Klingon som et "eventyrspråk" for spesielt interesserte, og som vanskelig å gjette for de som ikke har slike typer interesser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå