MKap Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Foreslår at oppgåva blir fristilt (dvs. den som vil kan posta eit nytt språk) viss den som har ballen ikkje har svart innan 1 døgn. Det er nok garantert å skje (men nå er det altså sweetgirlie sin tur). HÆ!! Jeg skjønner ikke forslaget ditt. :huh: Meiner at dersom den som har korrekt svar ikkje postar eit nytt språk innan rimeleg tid, så kan nokon andre posta neste. Elles er det fort gjort at tråden stoppar opp fordi den som har svart korrekt har gløymt at han posta i denne tråden. Jeg gjetter på Walisisk. Din tur. Walisisk er rett, og for øvrig språket fra mitt hjemland Det er ein god idé å sitera den som har svart, så får han varsel neste gang han/ho er innom forumet. (Beklagar metadiskusjonen) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 HÆ!! Jeg skjønner ikke forslaget ditt. :huh: Meiner at dersom den som har korrekt svar ikkje postar eit nytt språk innan rimeleg tid, så kan nokon andre posta neste. Elles er det fort gjort at tråden stoppar opp fordi den som har svart korrekt har gløymt at han posta i denne tråden. Jeg prøver å forstå, men jeg gjør desverre ikke det. :huh: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg gjetter på Walisisk. Ikke glem det er din tur. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Walisisk er rett, og for øvrig språket fra mitt hjemland Det er ein god idé å sitera den som har svart, så får han varsel neste gang han/ho er innom forumet. (Beklagar metadiskusjonen) Jeg har ikke på varsler, så får det uansett ikke med meg på den måten. Her er neste oppgave: tuhānū̃ mil kē bāhut khushī hōī Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Definitivt ikke Tyrkisk. Khmer? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Dere er begge omtrent like langt fra svaret, geografisk sett. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Må være et polynesisk/stillehavsspråk eller noe da! I så fall synes jeg at mitt forslag med asiatisk språk var nærmest, språklig sett Hawaiisk? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Nei, dere beveger dere feil veil. Vi skal ikke til stillehavet. Dette språket er offisielt språk i mer enn ett land. Endret 5. januar 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Puhuisitteko hieman hitaammin? Lenke til kommentar
MKap Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Puhuisitteko hieman hitaammin? Antar at «Finlandball» naturlegvis snakkar finsk (med mindre han er på harrytur og prøver seg på estisk). Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Det stemmer, det er finsk! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Puhuisitteko hieman hitaammin? Antar at «Finlandball» naturlegvis snakkar finsk (med mindre han er på harrytur og prøver seg på estisk). Din tur Lenke til kommentar
MKap Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Oisann, beklager. Knabo atendas sian belan knabinon. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hmm. Noe Vest-Europeisk tipper jeg. Katalansk? Lenke til kommentar
MKap Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Katalansk er ikkje korrekt. Ein monaleg del av vokabularet har likt/liknande opphav, men språket er teknisk sett ikkje i slekt med katalansk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Da er jeg blank... tar en råsjans og gjetter på det åpenbare. Spansk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå