Scarvo Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Artig tråd! Hvorfor er det ingen som svarer på min oppi her? Var vel strengt tatt min tur siden jeg hadde rett svar på den forrige... Tumanako ka whiwhi te katoa i te tau hou koa Tippar me er uti stillehavet ein plass, men akkurat kor blir vill gjetning. Prøver meg på Tahtitisk. Er ikke så langt unna Tahiti Lenke til kommentar
MKap Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Er ikke så langt unna Tahiti Då prøver me Maori. "Ikkje så langt unna" blir vel då i stillehavsmålestokk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Maori er korrekt. Well done good sir. Din tur Lenke til kommentar
MKap Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Dëst ass eng richteg Sprooch. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Dëst ass eng richteg Sprooch. Luxemburg Lenke til kommentar
MKap Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Dëst ass eng richteg Sprooch. Luxemburg Sehr gut! Luxemburgsk er korrekt. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Åh, da er det min tur, - glemt det nesten bort! Beklager! Vel, her er min utfordring til dere: Prettige Kerstdagen Lenke til kommentar
MKap Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Prettige Kerstdagen "God jul" på nederlandsk? Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Prettige Kerstdagen "God jul" på nederlandsk? Jepp, - helt korrekt! Jeg har kjente i Nederland, og har vært der noen ganger og kan litt av språket. Din tur. Lenke til kommentar
MKap Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Lapangan Terbang Antarabangsa. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 Kuala Lumpur? Du skal gjette språket til MKap, hva slags språk han snakker. :hrm: Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Lapangan Terbang Antarabangsa. Malaysisk Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Kuala Lumpur? Du skal gjette språket til MKap, hva slags språk han snakker. :hrm: Haha, sorry, tenkte feil :-p Lenke til kommentar
MKap Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Lapangan Terbang Antarabangsa. Malaysisk Korrekt! Foreslår at oppgåva blir fristilt (dvs. den som vil kan posta eit nytt språk) viss den som har ballen ikkje har svart innan 1 døgn. Det er nok garantert å skje (men nå er det altså sweetgirlie sin tur). Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Roedd y cwbl yn freuddwyd gwrach wrth ei hewyllys Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 Lapangan Terbang Antarabangsa. Malaysisk Korrekt! Foreslår at oppgåva blir fristilt (dvs. den som vil kan posta eit nytt språk) viss den som har ballen ikkje har svart innan 1 døgn. Det er nok garantert å skje (men nå er det altså sweetgirlie sin tur). HÆ!! Jeg skjønner ikke forslaget ditt. :huh: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg gjetter på Walisisk. Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Walisisk er rett, og for øvrig språket fra mitt hjemland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå