Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tipp språket man snakker.

Anbefalte innlegg

Går for den mest åpenbare. Russisk?

Hvis det er indo-europeisk, men ikke slavisk, så kan det ikke være russisk, og ikke hviterussisk, ukrainsk, bosnisk, serbisk, kroatisk, osv heller.

Og heller ikke finsk, kvensk, samisk, karelsk, ingrisk, votisk eller estisk.

Og heller ikke mongolsk eller tyrkiske språk.

Er det gresk?!

Endret av Drogin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det gresk?!
Nei.

Språket var eit av dei mange offisielle språka i sovjetunionen. I sovjetunionen blei det skrive med det kyrilliske alfabetet. Språket er antakeleg betre kjent for å vera hovudspråk i eit land som ikkje var del av sovjetunionen, der dei aldri har brukt kyrillisk til å skriva det.

Endret av MKap
Lenke til kommentar

Moldovisk / Rumensk?

Kommer litt ann på hva man mener med Soviet-unionen også da.

Måtte søke det opp - og Romania var jo aldri med, mens Moldova var.

På en annen side var både Romania og Moldova med i Warsawa-pakten, bak jernteppet, og i praksis en del av Soviet, etter WW2.

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Moldovisk / Rumensk?

På en annen side var både Romania og Moldova med i Warsawa-pakten, bak jernteppet, og i praksis en del av Soviet, etter WW2.

Bingo! Rumensk, eller moldovsk som det gjerne blir kalla i kyrillisk form, er korrekt. Godt jobba!

Moldovsk med kyrillisk skrift var offisiellt språk i moldovske SSR fram til 1989, då dei gjekk over til latinsk skrift, som i Romania. I dag blir moldovsk/rumensk med kyrillisk skrift nytta ved sidan av russisk og ukrainsk ii den de facto sjølvstendige utbrytarregionen Transnistria, aust i Moldova.

Lenke til kommentar

Hm jeg har faktisk vært i Transnistria, jeg trodde det rett og slett bare var russisk, men det var altså rumensk med kyrillisk skrift der ja. Forøvrig voldsomt mye Russland-hylling i den staten.

Det har foreløpig ikkje eg, men det høyrest interessant ut. Meiner russisk er hovudspråket der, så mykje av det du såg var sikkert russisk. Rumensk/moldovsk er imidlertid eit viktig minoritetsspråk, og har status som offisiellt språk, saman med russisk.

Lenke til kommentar

Moldovisk / Rumensk?

Din tur :)

Lenke til kommentar

Er jo ein litan joker kva for ein kyrillisk bokstav æ'ane representerer. Sidan alfabetet er kyrillisk antar eg at me fortsatt er i sovjetunionen.

Magekjensla seier at det ser litt lite "brutalt" ut til å vera eit tyrkisk språk, så då prøver eg med tajik.

Lenke til kommentar

Du er på rett spor. Det er et indoeuropeisk språk :)

Hmm... Ergo ikkje eit uralsk eller eit tyrkisk språk, ikkje tajik, og det ser heller ikkje slavisk ut. Då gjenstår få alternativ.

Tippar det er ossetisk. Passar skildringa, og det liknar på teksten (og så er det iransk, som tajik).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...