Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tipp språket man snakker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er dyktige folk ass

Mmm, er ikke noe lingvist - jeg er bare utrolig interessert i geografi og språk. Så hjelper det å ha bodd i utlandet en del år, litt forskjellige steder og ha møtt mye rare folk. 

Nå kommer det en artig liten røver: 

Tuots umans naschan libers ed eguals in dignità e drets. Els sun dotats cun intellet e conscienza e dessan agir tanter per in uin spiert da fraternità.

Lenke til kommentar

Nå kommer det en artig liten røver: 

Tuots umans naschan libers ed eguals in dignità e drets. Els sun dotats cun intellet e conscienza e dessan agir tanter per in uin spiert da fraternità.

Hmm... Nært italiensk i alle fall. Retoromansk?

Lenke til kommentar

Burjatisk?

Aldri høyrt om det før, så nei. Det er ikkje i slekt med mongolsk, men liknar på noko anna som var litt lenger oppe i tråden.

Hint: språket kan skrivast med to forskjellige skriftsystem. Twisten er at kyrillisk er det minst vanlege av dei.

Lenke til kommentar

Det er eit indoeuropeisk språk.

Dei snakkar språket i meir enn eit land, og dei som bruker det er ikkje samde i om dei skal kalla språket det same som det heiter i eit større naboland som snakkar språket, eller om dei skal omtala det som sitt eige språk med eige namn. Når det blir skrive med kyrillisk skrift blir det ofte omtalt med det sistnemnte (lokale) namnet. Begge namna blir aksepterte som rett svar.

Så langt eg veit finst det to (vidt forskjellige) språk(-par) som passar skildringa. Spent på om nokon ser kva for eit.

Lenke til kommentar

Hm, når jeg leser om uoverenstemmelser mellom naboland og et språk som kan skrives med kyrillisk må jeg nesten gå for Serbisk.

Svaret er ikkje serbisk eller noko anna slavisk språk, men innser i retrospekt at det gjerne er 3 vidt forskjellige språk som passar skildringa, inkludert serbokroatisk som du foreslo. Forslaget er imidlertid det nærmaste til no, geografisk sett.

Lenke til kommentar

Du sier ikke slavisk språk... Regner du de balto-slaviske språkene som slavisk?

Baltisk er baltisk og slavisk er slavisk, men det er ikkje balto-slavisk heller.

Språket er nok mindre eksotisk enn dokker kanskje trur, men at det kan skrivast med kyrilliske bokstavar er gjerne ikkje allmennkunnskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...