Fundon Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Da jeg åpna snusboksen så lukta det helt greit, men etter å ha brukt 2 snus så merket jeg at smaken og lukta av snusen ble mer og mer oppfattet som fjøslukt/ku dritt. Jeg som kjøpte denne snusen fordi den visstnok skulle ha en smak av energidrikk/bær... vurderer nesten å kaste boksen ettersom det ikke lenger gir noen god følelse, føles ut som at jeg bokstavelig talt snuser bullshit. Flere som har hatt den samme opplevelsen med G3 Wire? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Er veldig typisk at snus får en lukt og smak som påminner om gjødsel om den blir varm. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 og jeg som trodde at snusere likte å ha skitt / jord i kjeften. så feil kan man ta. 1 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Har hint av energidrikk når den er kald, når den er varm får den en litt merkelig aromatisk karakter. Fant en gang en skikkelig tørr boks løs Ettan i feltjakka på vei fra Bodø til Fornebu, og den luktet så pass folk snudde seg mens jeg bakte prisen... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå