Gå til innhold

Kamptråd - Watford vs Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en seier og 32-8 i målforskjell nå. Bare én gang tidligere har vi hatt så bra med plussmål i Premier League, og det var i 2000-2001 da vi vant ligaen soleklart. Hadde vi ikke sluppet inn mål i går ville vi tangert den rekorden. 

 

 

Festaften ble til en stor skuffelse. Og Lukaku... my god. Så mange deler av spillet hans som er så skandaløst dårlig.

 

Synes han gjorde veldig mye bra i går, jeg. Både assist og tredje sist på scoring. Sjansen han setter like utenfor stolpen er også noe han skaper selv, meget bra gjort. Men totalinntrykket blir selvfølgelig dårligere når han bommer på en gigantisk sjanse igjen. 

Lenke til kommentar

 

Festaften ble til en stor skuffelse. Og Lukaku... my god. Så mange deler av spillet hans som er så skandaløst dårlig.

 

Synes han gjorde veldig mye bra i går, jeg. Både assist og tredje sist på scoring. Sjansen han setter like utenfor stolpen er også noe han skaper selv, meget bra gjort. Men totalinntrykket blir selvfølgelig dårligere når han bommer på en gigantisk sjanse igjen. 

 

Det er sant (etter å ha sett litt høydepunkter), men totalt sett har Lukaku vært en stor skuffelse. Elendig førstetouch, dårlig i duellspillet og til tider dårlig teknikk generelt. Var mannen som skulle løse problemet vårt foran mål men har istedet tatt sløsingen til et helt nytt nivå. Han sløste også når han var inne i scoringsperioden sin, så dette er ikke bare pga. en måltørke. Målene han scoret i den perioden var som regel når kampene allerede har vært avgjort med unntak av 1-2 scoringer.

 

Tror nok det er en gjeng borti London som sitter og gliser over at overgangsmarkedet gikk som det gikk. Lukaku ser bare mer og mer ut som en middelmådighet. Håper han motbeviser meg.

 

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...