toth Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Jødiske satanister med grotesk ny Netflix serie for barn. Hvor hjernevasket er du? Du tar ett hundre og ti prosent feil - serien er for voksne, og ikke tilgjengelig i netflix' barneprofiler: Tror du alt som er animert er for barn? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Jødiske satanister med grotesk ny Netflix serie for barn. Hvilken del av "Ikke for barn" er det du har problemer med å forstå? Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Så det er for pedofile altså? 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Hadde ikke hørt om dette før det dukket opp for et par uker siden.Rimelig fritt tolkning av Batman og andre + Elsa fra Frost, både animasjoner og live action.Og snedig nok kamuflert som innhold for barn. Etter at dette smalt så har Youtube slettet over 50 kanaler, så det ble vel litt mye støy. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Så det er for pedofile altså? Jeg vil tro at pedofile også kan se på TV-serier? I USA stiller de jo faktisk også til valg som senatorer, under støtte av president Donald. 2 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Så det er for pedofile altså? Jeg vil tro at pedofile også kan se på TV-serier? I USA stiller de jo faktisk også til valg som senatorer, under støtte av president Donald. Haha så patetisk å dra inn amerikansk politikk her. Rykter om noe som skjedde for 40 år siden rett før et valg. Piss. Der nå godt med pedofile i demokrat-partiet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Haha så patetisk å dra inn amerikansk politikk her. Rykter om noe som skjedde for 40 år siden rett før et valg. Piss. Der nå godt med pedofile i demokrat-partiet.Pedofile som støttes aktivt av sine sittende presidenter slik Donald støtter Moore? Men om man begikk pedofile handlinger for mange år tilbake, da er det vel helt greit da Da er det vel rett og rimelig at man kan få bli en folkets representant. Ellers bør du vel gå veldig stille i dørene her selv, angående det å dra inn patetiske ting 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Så det er for pedofile altså? Jeg vil tro at pedofile også kan se på TV-serier? I USA stiller de jo faktisk også til valg som senatorer, under støtte av president Donald. Haha så patetisk å dra inn amerikansk politikk her. Rykter om noe som skjedde for 40 år siden rett før et valg. Piss. Der nå godt med pedofile i demokrat-partiet. Som for eksempel..? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Så det er for pedofile altså? Først var det kvalmt fordi det var for barn(i motsetning til voksne), men når det viser seg at det er for voksne så er det plutselig like kvalmt. Fortell oss, hvor mange episoder har du sett av serien før du kaller det en serie for pedofile? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) Jødiske satanister. Jeg ler meg i hjel. Big Mouth er en morsom serie. Hadde jeg hatt barn, så skulle de fått se den serien. Den er ikke støtende på noen som helst måte. Endret 27. desember 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå