Gå til innhold

Hårvax/gele

halaa

Anbefalte innlegg

Hei

Vet noen hvor får man kjøpt dette hårvax/gele? 

https://www.google.no/search?biw=1366&bih=637&tbm=isch&sa=1&ei=aCIcWua-IsK56ASboZrYCA&q=sportin+wave+h%C3%A5r+wax&oq=sportin+wave+h%C3%A5r+wax&gs_l=psy-ab.3...3920.4767.0.5198.19.6.0.0.0.0.97.510.6.6.0....0...1c.1.64.psy-ab..17.0.0....0.6ZEnFzKwKOs#imgrc=LUECROw8ZaannM:

Pleide å kjøpe dem fra H&M men de har sluttet å selge dem nå? Finner dom ikke i norsk nettbutikker engang. 

Takk

Endret av halaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar.

Har sett den der amazon.co.uk, er flere nettbutikker i Sverige og som selger dem, hvor seriøst og trygge disse nettbutikkene er, vet jeg ikke. Men lurte på om noen har sett dem på Norske butikk eller nettbutikker. Kan ikke skjønne at fabrikken har sluttet helt businessen med Norge. 

Lenke til kommentar

Takk for kjapt svar.

Har sett den der amazon.co.uk, er flere nettbutikker i Sverige og som selger dem, hvor seriøst og trygge disse nettbutikkene er, vet jeg ikke.

Svenske nettbutikker er like trygge som norske etter min erfaring. Tar selgeren Paypal så er det også trygt etter min erfaring selv om siden ser luguber ut. Jeg ville bare funnet det billigste på Amazon eller Ebay og handlet. Ikke vær så skeptisk, tillitt er en ting samfunnet trenger mer av :)

Lenke til kommentar

Tja. Nå har jeg bestilt det på amazon.co.uk. Får vi se om identiteten min blir frastjålet, skylder jeg på dere :) Men takk for quick response.

Du tenker ikke på ebay da? Amazon er ikke kjøp/salg, Amazon er en ren nettbutikk. Verdens største til og med. Identiteten din er nok trygg ;)

Ja vel. Jeg har registrert og laget konto på amazan.co.uk med person og kort-opplysninger og alt og bestilte der ifra. Fikk til og med beskjed på den siden om at jeg kommer til å få varene mellom 07-27/12. Når jeg logger meg inn nå og ser på "min ordre" så står det at jeg har ikke ordert noen ting. Sjekker at det ikke er trukket penger fra kontoen min heller. Er det slik at det må handles på amazon via ebay eller?

Endret av halaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...